دانلود فیلم
Titanic تایتانیک

339 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 1289139
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Titanic (تایتانیک) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Titanic (تایتانیک) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم تایتانیک

رز هفده ساله از یک خانواده اشرافی است و قرار است ازدواج کند. وقتی سوار کشتی تایتانیک می شود، با جک داوسون، هنرمندی آشنا می شود و عاشق او می شود.

 

عوامل ساخت فیلم Titanic

فیلم تایتانیک، یک فیلم سینمایی در ژانر فاجعه آمیز و حماسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی و تدوین مشترک جیمز کامرون منتشر شد. این فیلم که جنبه های تاریخی و تخیلی را در بر می گیرد، بر اساس گزارش هایی از غرق شدن RMS تایتانیک در سال 1912 است. 

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت در نقش اعضای طبقات اجتماعی مختلف بازی می کنند که در طول اولین سفر این کشتی عظیم، عاشق می شوند. در این فیلم همچنین گروهی از بازیگران بیلی زین، کتی بیتس، فرانسیس فیشر، گلوریا استوارت، برنارد هیل، جاناتان هاید، ویکتور گاربر، دیوید وارنر، سوزی آمیس و بیل پکستون حضور دارند.

الهام کامرون برای فیلم از شیفتگی او به کشتی های غرق شده نشات می گرفت. او احساس می کرد که یک داستان عاشقانه در هم آمیخته با فقدان انسانیت برای انتقال احساسات این جور فاجعه ها ضروری است. تولید در 1 سپتامبر 1995 آغاز شد، زمانی که کامرون فیلمی از کشتی غرق شده تایتانیک گرفت. تایتانیک با بودجه تولید 200 میلیون دلار گران ترین فیلمی بود که در آن زمان ساخته شد. فیلمبرداری از جولای 1996 تا مارس 1997 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Titanic

فیلم تایتانیک اولین بار در 19 دسامبر 1997 منتشر شد. این فیلم به خاطر جلوه های بصری، اجراهای بازیگرانش (به ویژه دی کاپریو، وینسلت و استوارت)، ارزش های تولید، کارگردانی، موسیقی، فیلمبرداری، داستان و عمق احساسی مورد تحسین قرار گرفت. در میان جوایز دیگر، نامزد 14 جایزه اسکار و برنده 11 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و با بن هور (1959) برای کسب بیشترین جوایز اسکار یک فیلم برابر شد. برای دانلود فیلم Titanic 1997 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. 

تایتانیک با فروش اولیه جهانی بیش از 1.84 میلیارد دلار، اولین فیلمی بود که به مرز فروش میلیارد دلاری رسید. این فیلم در آن زمان پردرآمدترین فیلم تمام دوران بود تا اینکه فیلم بعدی کامرون، آواتار (2009)، در سال 2010 از آن پیشی گرفت. در سال 2017، کتابخانه کنگره آن را برای حفظ در فهرست ملی فیلم ایالات متحده به دلیل «از لحاظ فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم» انتخاب کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.