دانلود فیلم
Pearl Harbor پرل هاربر

230 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 353420
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم جنگی Pearl Harbor (پرل هاربر) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم جنگی Pearl Harbor (پرل هاربر) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال پرل هاربر

راف و دانیل، دو دوست صمیمی خلبان ارتش می شوند و با یک دختر که پرستار نیروی دریایی است، آشنا می شوند و داستان عاشقانه ای رقم می خورد...

 

عوامل ساخت سریال Pearl Harbor

فیلم پرل هاربر، یک فیلم سینمایی در ژانر درام، جنگی و عاشقانه محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۰۱ به کارگردانی مایکل بی، تهیه کنندگی بی و جری بروکهایمر و نویسندگی راندال والاس منتشر شد. بازیگرانی چون بن افلک، کیت بکینسیل، جاش هارتنت، کوبا گودینگ جونیور، تام سایزمور، جان وویت، کولم فیور و الک بالدوین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم نسخه ای بسیار تخیلی از حمله به پرل هاربر توسط نیروهای ژاپنی در 7 دسامبر 1941 را نشان می دهد که بر داستانی عاشقانه متمرکز است که در میانه ی حمله و جنگ رخ می دهد.

 

 

عملکرد فیلم پرل هاربر

این فیلم در گیشه عملکرد خوبی داشت و در آخر هفته افتتاحیه خود 59 میلیون دلار و در سراسر جهان 450.2 میلیون دلار به دست آورد، اما نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد که از داستان، زمان طولانی، فیلمنامه و دیالوگ ها، سرعت، اجراها و نادرستی های تاریخی انتقاد کردند. جلوه های بصری و امتیاز هانس زیمر مورد ستایش قرار گرفت. این فیلم نامزد چهار جایزه اسکار شد و در بخش بهترین تدوین صدا برنده شد. همچنین نامزد شش جایزه تمشک طلایی از جمله بدترین فیلم شد. برای دانلود فیلم Pearl Harbor 2001 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 194 منتقد، با میانگین نمره 4.5 از 10، دارای 24 درصد محبوبیت است. در انجمن منتقدان این سایت نوشته شده است: "پرل هاربر سعی می کند تایتانیک فیلم های جنگی باشد، اما این فقط یک عاشقانه خسته کننده است که پر از دیالوگ های خنده دارِ بد است. هر چند سکانس اکشن 40 دقیقه ای آن تماشایی است." راجر ایبرت، منتقد شیکاگو سان تایمز، یک ستاره و نیم به فیلم داد و نوشت: «پرل هاربر فیلمی دو ساعته است که در سه ساعت فشرده شده است‌." این اولین بار بود که یک فیلم نامزد بدترین فیلم، برنده جایزه اسکار شد. همچنین تنها فیلمی است که توسط بی کارگردانی شده است که برنده جایزه اسکار شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.