دانلود فیلم
The Fall Guy

520 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 105415
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Fall Guy
دانلود فیلم The Fall Guy

خلاصه فیلم مرد ساده لوح

کلت، بدلکار زخم خورده ای که یک سال قبل خودش رو بازنشسته کرده بود، زمانی که ستاره یک فیلم بزرگ استودیویی ناگهان ناپدید می شود، دوباره وارد کار می شود. با عمیق تر شدن معمای ستاره گمشده، کلت به زودی خودش رو وسط یک نقشه شوم پیدا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم مرد ساده لوح

فیلم The Fall Guy یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی درو پیرس منتشر شد که بر اساس یک مجموعه تلویزیونی دهه 1980 با همین عنوان ساخته شده است. 

این فیلم داستان یک بدلکار (رایان گاسلینگ) را روایت می کند که روی اولین فیلم اکشن به کارگردانی دوست دختر سابقش (امیلی بلانت) کار می کند، اما متوجه میشه که درگیر توطئه ای پیرامون بازیگر اصلی فیلم شده. در این فیلم بازیگرانی همچون هانا وادینگهام، ترزا پالمر، استفانی هسو و وینستون دوک نیز حضور دارند.

 

عملکرد فیلم The Fall Guy

فیلم مرد ساده لوح در 12 مارس 2024 در SXSW به نمایش درآمد و در 3 می در ایالات متحده توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان 127 میلیون دلار فروخت. برای دانلود فیلم The Fall Guy 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

جالبه بدونین این فیلم رکورد جهانی گینس را برای بیشترین شلیک تفنگ انجام شده در ماشین به ثبت رسوند. فیلم The Fall Guy پس از نمایش در SXSW به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 82 درصد را بر اساس نقد 319 منتقد، با میانگین نمره 7.2 از 10 را بدست آورد. در انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «با اکشن، کمدی، عاشقانه و یک کاپل ستاره با شیمی شگفت انگیز، فیلم The Fall Guy ممکن است از اون فیلم های نادری باشد که همه را سرگرم کند.» وب سایت متاکریتیک به این فیلم نمره 73 از 100 را بر اساس نقد 57 منتقد اختصاص داد، که نشان دهنده " نقد های به طور کلی مطلوب" است. 

برایان تالریکو که برای سایت RogerEbert می نویسد، گفت:در میان تمام فیلم های پرفروش با جلوه ویژه های سنگین، بدون شخصیت پردازی و بدون کمدی و داستان، فیلم مرد ساده لوح، یک فیلم برجسته  و سرگرم کننده را ارائه می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.