دانلود فیلم
American Star ستاره آمریکایی

184 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1645
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم American Star 2024 بدون سانسور - ستاره آمریکایی
دانلود فیلم American Star 2024 بدون سانسور - ستاره آمریکایی

خلاصه فیلم ستاره آمریکایی

ویلسون، یک قاتل سالخورده، که از زندگی خشونت آمیز خود خسته شده، برای کار به فوئرتونتورا می رود که او را به یک تعطیلات آرام سوق می دهد، جایی که او با گلوریا، یک متصدی بار دوست می شود و ارتباطات غیرمنتظره ای با ساکنان جزیره برقرار می کند.

 

عوامل ساخت فیلم American Star 

فیلم ستاره آمریکایی یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج محصول بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی گونزالو لوپز-گالگو، نویسندگی ناچو فائرنا و تهیه‌کنندگی ایان مک‌شین و مایکل الیوت منتشر شد.
یک قاتل در آخرین مأموریت خود به Fuerteventura جزیره ای دور، سفر می کند تا مردی را که هرگز ندیده است بکشد و در این راه درگیر ماجرا های دیگر می شود.
در این فیلم بازیگرانی همچون ایان مک شین در نقش ویلسون، توماس کرچمان در نقش توماس، نورا آرنزدر در نقش گلوریا و آدام ناگایتیس در نقش رایان هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی فیلم در جزایر قناری انجام شد.

 

عملکرد فیلم American Star 

ستاره آمریکایی برای اولین بار در 26 ژانویه 2024 در سینماها و همچنین به صورت دیجیتالی توسط IFC Films اکران شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 77 درصد را بر اساس نقد 30 منتقد، با میانگین نمره 6.5 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «تا حد زیادی به لطف ایان مک شین، ستاره آمریکایی به عنوان یک فیلم هیجان انگیز با روایتی آروم سرگرم کننده است.» متاکریتیک، به این فیلم امتیاز 66 از 100 را اختصاص داد. برای دانلود فیلم American Star 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.