دانلود فیلم
Darkness of Man شرارت انسان

78 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 930
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Darkness of Man 2024 (شرارت انسان) به صورت رایگان
دانلود فیلم Darkness of Man 2024 (شرارت انسان) به صورت رایگان

خلاصه فیلم شرارت انسان

راسل هچ، مامور پلیس بین‌الملل، شاهد مرگ یک خبرچین است که در یک حمله به ظاهر معمولی کشته می شود. سال‌ها بعد، او از پسر آن خبرچین در برابر گروهی از باندهای بی رحم محافظت می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Darkness of Man

فیلم شرارت انسان یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک جیمز کالن برساک منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون ژان کلود ون دام در نقش راسل هچ، کریستنا لوکن در نقش کلر، امرسون مین در نقش جیدن و اسپنسر برسلین در نقش کریس هنرنمایی می کنند.
در نوامبر 2022، اعلام شد که یک فیلم اکشن با عنوان Darkness of Man در حال ساخت است و جیمز کالن برساک کارگردانی، تهیه کنندگی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد. در فوریه 2023، Saban Films حقوق پخش فیلم را به دست آورد.
در این فیلم راسل هچ، یک مامور اینترپل است که نقش پدر فرزند یک خبرچینی که در یک حمله معمولی کشته شده است به نام جیدن را بر عهده می گیرد.

 

عملکرد فیلم شرارت انسان

فیلم Darkness of Man در VOD در 21 مه 2024 منتشر شد.
فیلم «تاریکی مرد» چیزهای عجیبی دارد، از جمله حضور تصادفی بازیگران شناخته شده، با شانن دوهرتی در نقش مادری نگران در مدرسه جدن، سینتیا روتروک برای صحنه ای به عنوان پرستار وارد صحنه می شود و اریک رابرتز به عنوان مشتری کامیون تاکو. برای دانلود فیلم Darkness of Man 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
با این حال، تسلط برساک در این فیلم بی وزن است و داستان بیش از حد به احمق بودن شخصیت ها وابسته است و جدی گرفتن هر چیزی را دشوار می کند. فیلم «تاریکی انسان» ون دام را وادار می‌کند که با پوسیدگی درون راسل کاری انجام دهد، اما فیلم به یادموندنی ای از تلاش هایش در نمی آید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.