دانلود فیلم
Yodha یودا

84 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7630
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم هندی Yodha 2024 (یودا) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم هندی Yodha 2024 (یودا) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم هندی یودا

پس از ربودن یک هواپیمای مسافربری توسط تروریست ها، یک سرباز حاضر در هواپیما، استراتژی مبارزه برای شکست دادن هواپیماربایان و اطمینان از بقای مسافران در هنگام از کار افتادن موتور را طراحی و اجرا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Yodha

فیلم یودا (ترجمه جنگجو) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول کشور هند است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ساگار آمبره و پوشکار اوجا منتشر شد. فیلم یودا در 15 مارس 2024 در سینما اکران شد و در باکس آفیس ضعیف عمل کرد. فیلمبرداری اصلی در 27 نوامبر 2021 شروع شد و شامل فیلمبرداری در دهلی، بوپال، مانالی، پونا و لاداخ شد. برای دانلود فیلم Yodha 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

عملکرد فیلم Yodha

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 58 درصد را براساس نظرات 12 منتقد، با میانگین نمره 4.8 از 10 بدست آوردند.
منتقد بالیوود هونگاما به این فیلم 3 از 5 ستاره را داد و نوشت: "یودا یک فیلم ربودن هواپیما معمولی نیست و عملکرد خوبی دارد؛ با این حال، بجای سرگرم کننده بیشتر فنی و گیج کننده است." آنوپاما چوپرا، در نقد خود برای Film Companion گفت که "یودا یک تریلر مهیج شیرین، کوبنده و کم منطق است که با گستاخی به پایانی خوشایند برای جمعیت می رسد."
فیلم یودا ترکیبی از اکشن، عاشقانه و میهن پرستی، با لحظات تنش دار هیجان انگیز و دراماتیک است. در حالی که بازی سیدارت مالهوترا از قهرمان به معنای واقعی کلمه ستودنی است، فیلم در ارائه یک طرح منسجم و جذاب شکست می خورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.