دانلود فیلم
The Image of You تصویر تو

242 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 431
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Image of You 2024 بدون سانسور - تصویر تو
دانلود فیلم The Image of You 2024 بدون سانسور - تصویر تو

خلاصه فیلم تصویر تو

وقتی آنا با یک معامله گر سهام آشنا می شود، فکر می کند که او بی نقص است، اما خواهر دوقلوی همسانش زوئی به آن مرد اعتماد ندارد و تصمیم می گیرد تا حقیقت را در مورد او کشف کند.

 

عوامل ساخت فیلم The Image of You

فیلم تصویر تو یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج، روان شناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی جف فیشر و نویسندگی کریس سیورتسون است که بر اساس رمانی به همین نام اثر آدل پارکس ساخته شده است. ساشا پیترس و پارکر یانگ در این فیلم نقش های اصلی را ایفا می کنند.
این فیلم داستان دو دختر دوقلو همسان را دنبال می کند که پیوندشان بر سر عشق جدید آنا، نیک، به چالش کشیده شده. در حالی که آنا به پسر اعتماد کرده است، خواهر شکاک او زوئی حس خوبی به نیک ندارد، بنابراین تصمیم می گیرد تا حقیقت را در مورد نیک کشف کند. 
در این فیلم بازیگرانی همچون ساشا پیترز در نقش آنا و زوئی، پارکر یانگ در نقش نیک، نستور کاربونل در نقش دیوید و میرا سوروینو در نقش الکسیا هنرنمایی می کنند. در ژوئیه 2023، ددلاین اعلام کرد که ریپابلیک پیکچرز حقوق فیلم The Image of You را گرفته است - اقتباسی از رمانی به همین نام از ادل پارکز بریتانیایی، که جف فیشر آن را بر اساس فیلمنامه ای از کریس سیورتسون کارگردانی می کند.

 

عملکرد فیلم تصویر تو

این فیلم در 10 مه 2024 در سینما و دیجیتال در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم The Image of You 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 63 درصد را بر اساس نقد 8 منتقد، با میانگین نمره 4.8 از 10 بدست آورد. ویل سایر از مووی وب دو ستاره از پنج ستاره را به فیلم داد و اظهار داشت: «خط داستان تا پایان به طور قابل توجهی از رمان موفق پارکس فاصله می‌گیرد، اما عوامل دیگری نیز در این راه باعث نقص های نمایش می شوند، مانند انتخاب های بصری. در زمینه فیلمسازی هم تقریباً باعث می شود این فیلم بلند شبیه یک قسمت سریال تلویزیونی طولانی به نظر برسد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.