دانلود فیلم
The Bricklayer آجرچین

109 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8617
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Bricklayer 2024 به صورت رایگان - آجرچین
دانلود فیلم The Bricklayer 2024 به صورت رایگان - آجرچین

خلاصه فیلم آجر چین

یک شورشی سرکش روزنامه نگاران خارجی را ترور می کند و به نظر می رسد که SIA مسئول آن است. یک قاتل که برنامه بازنشستگی اش کنسل میشه تا نام آژانس را دوباره زنده کند، باید با گذشته خود مقابله کند و در عین حال یک توطئه بین المللی را کشف کند.

 

عوامل ساخت فیلم The Bricklayer

فیلم The Bricklayer - Deadly Secrets (نام اصلی: آجر چین) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 توسط کارگردان رنی هارلین بر اساس فیلمنامه ای از هانا ویگ و مت جانسون است که بر اساس رمانی به همین نام توسط مامور سابق اف بی آی پل لیندسی منتشر شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون آرون اکهارت در نقش ویل، نینا دوبرو در نقش کیت، کلیفتون کالینز جونیور در نقش رادک و تیم بلیک نلسون در نقش اومالی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم The Bricklayer

فیلم «آجر چین» در 5 ژانویه 2024 در ایالات متحده آمریکا اکران شد. این فیلم بر اساس نقد 10 منتقد در Rotten Tomatoes امتیاز تایید 50 درصد با میانگین نمره 5.4 از 10 را بدست آورد. لوتز گرانرت که برای Filmstarts می نویسد به این فیلم دو ستاره از پنج ستاره داد. این فیلم اکشن جاسوسی نسبتاً سرگرم کننده اما نه چندان هیجان انگیز است. برای دانلود فیلم The Bricklayer 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
چیزی که به این فیلم اکشن متوسط کمک می کند تا حدی کارگردانی هارلین و تا حدی بازی اکهارت است. همچنین استراحت های عالی و هدفمند بین سکانس های اکشن این فیلم را در دسته سطح پایین های اکشن قرار نمیدهد. فیلم The Bricklayer قطعا جایزه دریافت نخواهد کرد، اما بیننده را سرگرم می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.