دانلود فیلم
Golden Kamuy کامویی طلایی

288 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1493
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم لایو اکشن Golden Kamuy (کامویی طلایی) به صورت رایگان
دانلود فیلم لایو اکشن Golden Kamuy (کامویی طلایی) به صورت رایگان

خلاصه فیلم کاموی طلایی

در اوایل قرن بیستم در هوکایدو کشور ژاپن، یک جستجوی گنج بین احزاب مختلف برای ذخیره مخفی طلا اتفاق می افتد.

 

عوامل ساخت فیلم Golden Kamui

فیلم کاموی طلایی، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، تاریخی و ماجراجویی محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی شیگاکی کوبو، بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته و تصویرگری ساتورو نودا ساخته شد. کنتو یامازاکی، آنا یامادا، یوما یاموتو و گوردون مائدا بازیگران اصلی این فیلم هستند و داستان سایچی، سربازی در اوایل قرن بیستم جنگ روسیه و ژاپن و تلاش او برای یافتن گنج بزرگی را روایت می کند.
کاموی طلایی در حالی که داستانی کامل را ارائه می دهد، جهان خودش را ایجاد می کند. شخصیت های اصلی خاص و استثنایی خودش را می سازد و مخاطب را مجبور می کند تا به آنها اهمیت دهد.

 

عملکرد فیلم کاموی طلایی

بازیگران نیز مسیر انیمه را دنبال می کند. کنتو یامازاکی در نقش سوگیموتو به طور متقاعدکننده ای، در شخصیتی نسبتا دوست داشتنی، بین بوفون و شخصیت قهرمان باحالش جا به جا می شود. آنا یامادا در نقش آسیرپا به همان اندازه زیبا، آگاه و خطرناک به نظر می رسد، با ترکیبی متضاد با یامازاکی که تماشای آنها بسیار سرگرم کننده است. برای دانلود فیلم Golden Kamui با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
قسمت های دراماتیک می توانست مانند فلاش بک ها که دقیقاً در لحظه های ایده آل قرار نمی گیرند، به شکل بهتری مدیریت شوند. با این حال، در کل فیلم «کاموی طلایی» قطعاً فیلمی است که ارزش دیدن را دارد، هم بخاطر اقتباس وفادارش و هم از نظر عناصر منحصر به فرد جدید و اورجینالی که به نمایش اضافه کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.