دانلود فیلم
Monster هیولا

221 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 24001
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Monster 2023 (هیولا) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Monster 2023 (هیولا) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم هیولا

مادر داستان، زمانی که پسرش شروع به رفتارهای عجیب و غریب می کند، از معلم پسرش پاسخ می خواهد و درگیر ماجرایی چند وجهی می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Monster

فیلم هیولا (به ژاپنی: 怪物) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز، دراماتیک و روان شناختی محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و ویرایش هیروکازو کوره‌ادا بر اساس فیلمنامه ای نوشته یوجی ساکاموتو منتشر شد. در این فیلم ساکورا آندو نقش مادری را بازی می کند که پس از مشاهده تغییرات آزاردهنده در رفتار پسرش با معلم پسرش درگیر می شود. این فیلم اولین باری است که کوریدا پس از فیلم مابوروسی (1995) فیلمی را کارگردانی می‌کند که خودش ننوشته است. یک تیزر تریلر در اوایل ژانویه 2023 منتشر شد.

 

عملکرد فیلم ژاپنی هیولا

فیلم Monster اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 17 مه سال 2023 انجام داد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه مفتخر را بدست آورد. این فیلم در دوم ژوئن 2023 در ژاپن اکران شد. تحسین گسترده منتقدان را با تحسین ویژه برای فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، تدوین و موسیقی آن دریافت کرد و در بسیاری از لیست های بهترین های ده سال ظاهر شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم هیولا بر اساس نقد131 منتقد میانگین نمره 8.1 از 10 و امتیاز تایید 96 درصد را بدست آورد. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «هیولا که به آرامی در کنار تماشای دلسوزانه ویرانگر است، شاهکاری از تفاوت دیدگاه ها است که تا انتها بیننده را شگفت زده می کند.» متاکریتیک بر اساس بررسی 34 منتقد، امتیاز 81 از 100 را به هیولا اختصاص داده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است. برای دانلود فیلم Monster 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
پیتر برادشاو از گاردین با مروری بر فیلم پس از نمایش فیلم در کن، 4 ستاره از 5 ستاره را به آن اختصاص داده آن را "فیلمی خلق شده با هوش اخلاقی و معنویت انسانی" معرفی کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-04 13:04:13
    خیلی ممنونم ک قرار میدین از سینمای ژاپن ایکاش بیشتر قرار بدین فیلم های مهم ژاپن رو ک ما علاقه مندان از سایت خوبتون ببینیم
  • 1403-03-03 19:55:54
    خیلی عمیق و زیبا بود در عین حال داستان پیچیدگی هایی داشت که به موازات هم روایت می شد.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.