دانلود فیلم
Falling in Love Like in Movies عاشق شدن مثل فیلم ها

233 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1231
10
/
8.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Falling in Love Like in Movies
دانلود فیلم Falling in Love Like in Movies

خلاصه فیلم عشقی مثل گلبرگ های در حال ریزش

فیلمنامه نویسی به نام باگوس که به طور اتفاقی با هانا دوست دبیرستانی اش دوباره ملاقات می کند. در نهایت، ملاقات آنها الهام بخش یک سناریوی فیلم عاشقانه شد که توسط باگوس نوشته شده بود. با این حال، تلاش های باگوس برای نزدیک شدن به هانا به خوبی پیش نرفت.

 

عوامل ساخت فیلم عشقی مثل گلبرگ های در حال ریزش

فیلم Falling in Love Like in Movies یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام و عاشقانه محصول کشور اندونزی است. این سریال به کارگردانی یاندی لورن، نویسندگی یاندی لورن در سال 2023 منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون رینگو آگوس رحمان، نیرینا زبیر و الکس عباد هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Falling in Love Like in Movies

اگرچه در واقع «عشقی مثل گلبرگ های در حال ریزش» از ایده هایی که در این ژانر رایج و رایج هستند فاصله می گیرد اما احساس پوچی پس از ترک شدن توسط یکی از عزیزان، آشنا شدن با افراد جدید، ملاقات مجدد با دوستان قدیمی یا افرادی از گذشته را به خوبی به تصویر می کشد. همچنین می توان گفت بزرگترین عامل جلب توجه فیلم Falling in Love در واقع سیاه و سفید بودن نمایش است. برای دانلود فیلم Falling in Love Like in Movies 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
برای یک فیلم با سرعت کند واقعا ارزش صبر کردن و تماشا تا پایانش را دارد. بشخصه اصلا انتظار پایان داستان را نداشتم. یاندی لورن نویسنده و کارگردان فوق العاده ای در ساخت این فیلم است و بازیگران واقعاً مناسب نقش هایشان هستند و این باعث می شود شیمی شخصیت ها روی صفحه نمایش بسیار خوب باشد.
سیاه و سفید بودن فیلم اذیت کننده نیست. تا زمانی که داستان اینگونه خوب باشد بیننده با خیلی چیز ها می تواند کنار بیاید. همچنین این یک نمایش بسیار سرگرم کننده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.