دانلود فیلم
Atlas اطلس

216 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 41967
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Atlas
دانلود فیلم Atlas

خلاصه فیلم اطلس

اطلس شپرد، یک تحلیلگر داده با بی اعتمادی کامل به هوش مصنوعی، به دنبال تروریست فراری هوش مصنوعی هارلان می گردد که 28 سال پیش شورش هوش مصنوعی را رهبری کرد که 3 میلیون کشته بر جای گذاشت. 
پس از دستگیری و بازجویی یکی از ماموران هارلن، اطلس متوجه می شود که هارلن به سیاره ای در کهکشان آندرومدا فرار کرده است و...

 

عوامل ساخت فیلم Atlas

فیلم اطلس یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی برد پیتون و نویسندگی لئو سرداریان و آرون الی کولیت است. در این فیلم بازیگرانی همچون جنیفر لوپز در نقش اطلس شپرد، سیمو لیو در نقش هارلان شپرد، استرلینگ کی براون در نقش سرهنگ الیاس بنکس و گریگوری جیمز کوهان برای صدای اسمیت هنرنمایی می کنند.
فیلمنامه در ابتدا توسط لئو سرداریان نوشته شد و آرون الی کولیت بازنویسی آن را انجام داد. فیلمبرداری اصلی در 26 اوت 2022 در لس آنجلس و نیوزیلند آغاز شد و در 26 نوامبر به پایان رسید.

 

عملکرد سریال اطلس

این فیلم محصول مشترک ASAP Entertainment، Safehouse Pictures، Nuyorican Productions و Berlanti-Schechter Films است که توسط نتفلیکس در ۲۴ می ۲۰۲۴ منتشر شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم اطلس امتیاز تایید 17 درصد را بر اساس نقد 59 منتقد با میانگین نمره 3.9 از 10 را بدست آورد. در انجمن این وب سایت نوشته شده است: «جنیفر لوپز به طور تحسین برانگیزی تمام تلاشش را به کار می گیرد تا اطلس را به دوش بکشد، اما این فیلم علمی تخیلی زیر وزن فیلمنامه ای که هوش آن صرفاً مصنوعی است، له شده». 
در متاکریتیک این فیلم بر اساس نقد 25 منتقد، امتیاز 38 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است. برای دانلود فیلم Atlas 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.