دانلود فیلم
Mothers' Instinct غریزه مادران

117 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6822
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mothers' Instinct
دانلود فیلم Mothers' Instinct

خلاصه فیلم غریزه مادران

آلیس و سلین خانه دار بهترین دوستان و همسایه هایی هستند که به نظر می رسد همه چیز را دارند. با این حال، هنگامی که یک حادثه غم انگیز هماهنگی زندگی آنها را به هم می زند، احساس گناه، سوء ظن و پارانویا شروع به پاره کردن پیوند خواهرانه آنها می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Mothers' Instinct

فیلم غریزه مادران یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و روان شناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی بنویت دلوم در اولین کارگردانی خود منتشر شد. 
این نمایش بازسازی فیلم فرانسوی اولیویه ماست دپس در سال ۲۰۱۸ به حساب می آید که خود اقتباسی از کتاب غریزه مادران (فرانسوی: Derrière la haine) نوشته باربارا آبل در سال ۲۰۱۲ است.
فیلم غریزه مادران در تاریخ 8 مارس 2024 در لیتوانی اکران شد و پس از آن در بریتانیا و ایرلند در 27 مارس اکران شد. در حومه آمریکا در سال 1960، آلیس و سلین همسایه های صمیمی اند که هر دو مادر پسرهایی با سن مشابه هستند. آلیس یک جشن غافلگیرکننده برای تولد سلین ترتیب می دهد که در طی آن دعوا های خانوادگی بین آلیس و همسرش آشکار می شود. روز بعد، پسر سلین، مکس، به علت مریضی به مدرسه نمی رود و…
در این فیلم بازیگرانی همچون جسیکا چستین در نقش آلیس، آن هاتاوی در نقش سلین، آندرس دانیلسن در نقش سیمون و جاش چارلز در نقش دامیان هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در 25 مه 2022 در شهرستان یونیون، نیوجرسی آغاز شد.

 

عملکرد فیلم Mothers' Instinct

فیلم غریزه مادر در 8 مارس 2024 در لیتوانی منتشر شد. 
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 57 درصد را بر اساس نقد 30 منتقد، با میانگین نمره 5.5 از 10 بدست آورد. منتقدان در انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «غریزه مادران یک ویترین لذت بخش برای نمایش جسیکا چستین و آن هاتاوی است، هرچند که ستارگان با داستانی نه چندان قوی نمی توانند به اندازه کافی سرگرم کننده باشن.» این فیلم در متاکریتیک بر اساس نظر 10 منتقد، امتیاز 46 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. برای دانلود فیلم Mothers' Instinct 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
منتقد Guy Lodge of Variety نوشت: " فیلم غریزه مادری نفس نمی‌کشد: نه عظمت یک ملودرام بزرگ را دارد و نه ابهت یک فیلم نوآر عالی را. همانطور که بیننده کنجکاو به تماشای فیلم نشسته است، به شدت در انتظار سقوط آن هست».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.