دانلود فیلم
Troll Factory کارخانه ترول

116 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 139
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Troll Factory (کارخانه ترول) به صورت رایگان
دانلود فیلم کره ای Troll Factory (کارخانه ترول) به صورت رایگان

خلاصه فیلم کارخانه ترول

این فیلم داستان ایم سانگ جین، خبرنگاری را دنبال می کند که به دلیل انتشار مقاله ای با افشای ظلم یک شرکت بزرگ از کارش تعلیق می شود، تا اینکه یک منبع ناشناس می آید و او را در مورد پروژه دستکاری افکار عمومی بصورت آنلاین آگاه می کند…

 

عوامل ساخت فیلم Troll Factory

فیلم کارخانه ترول (به کره ای: 댓글부대) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و جنایی محصول سال ۲۰۲۴ کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی آن گوک جین است. 
این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از نویسنده چانگ کانگ میونگ، بر اساس پرونده مداخله غیرقانونی سازمان اطلاعات ملی در انتخابات ساخته شده است. این داستان در مورد شرکتی است که با هدف دستکاری افکار عموم مردم به سایت های اینترنتی نفوذ می کرد و با گذاشتن نظرات مخرب افکار عمومی را کنترل می کند. 
این فیلم تحت عنوان کاری «ارتش نظرات» توسعه یافت و کارگردان آن گوک جین، کارگردان فیلم آلیس در ارنستلند (2015) تولید آن در دست گرفت.
هانگ جو هی، کارگردان هنری، که در پروژه های کره ای دیگر چون فیلم پرستار مدرسه (2020)، سریال نام من (2021) و فیلم ماه (2023) کار کرده است، بعنوان طراح بصری در این پروژه ایفای نقش می کند.

 

عملکرد فیلم Troll Factory

فیلم کارخانه ترول در 27 مارس 2024 منتشر شد.
اما قدرت واقعی اینترنت در دست جوانان چیست؟ اقدامی که یک جوان سال ها پیش در کره با استفاده از اینترنت آغاز کرد، باعث شد 16 میلیون نفر به خیابان ها بیایند. فیلم Troll Factory بر اساس رویدادهای واقعی و گزارش های شاهدان، چگونگی دستکاری رسانه ها و اجتماع را بررسی می کند، حتی اگر این اخبار جعلی باشد. برای دانلود فیلم Troll Factory 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
نقل قول: «در یک دروغ خالص هیچ حقیقتی وجود ندارد، اما اگر حق با دروغ آمیخته شود، دروغ با راست آمیخته است و اگر دروغ خالص نباشد، پس همه چیز دروغ نیست. حقیقت آمیخته با دروغ واقعی تر از حقیقت خالص است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.