دانلود فیلم
Tarot تاروت

161 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13107
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Tarot
دانلود فیلم Tarot

خلاصه فیلم تاروت

اکیپی از رفقای بی پروا، قانون مقدس قرائت بازی تاروت رو زیر پا میذارن و از سر غفلت، شیطانی را که در کارت های نفرین شده به دام افتاده بود، آزاد می کنند. این گروه یکی یکی با سرنوشت جدیدشون روبرو میشن و در نهایت به مسابقه ی مرگ و زندگی میرسن.

 

عوامل ساخت فیلم Tarot

فیلم تاروت یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و ماورا طبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال 2024 به نویسندگی و کارگردانی اسپنسر کوهن و آنا هالبرگ (در اولین فیلم کارگردانی آنها) و نویسندگی مشترک نیکلاس آدامز منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به نام «ترسناک» نوشته نیکلاس آدامز در سال 1992 ساخته شده است. 
تاروت داستان گروهی از دانشجویان کالج را دنبال می کند که پس از سرپیچی از قوانین تاروت، بازی مرگ را ناخواسته آغاز می کنند.
در این فیلم بازیگرانی همچون هریت اسلیتر در نقش هیلی، جیکوب باتالون در نقش پکستون، آوانتیکا در نقش پیج و آدین بردلی در نقش گرانت هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Tarot

فیلم تاروت توسط Sony Pictures Releasing در سوم می سال 2024 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد و 37 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 20 درصد را بر اساس نقد 50 منتقد با میانگین نمره 4.3 از 10 بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس 12 نقد، امتیاز 36 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است. برای دانلود فیلم Tarot 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
تاروت حال و هوای فیلم مقصد نهایی را دارد، این بار این مرگ نیست که نسل زد را شکار می کند، بلکه بیشتر یک نفرین است که توسط کارت های تاروت بهشون تحمیل میشه.
احتمالاً بارها چیزی مشابه را دیده اید، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی توانند با فیلم های ترسناک کنار بیایند و با کوچک ترین چیزی از وحشت میپرند، ممکن است از این فیلم بترسید. 
یکی از چیزهایی که برای من برجسته بود موسیقی متن جوزف بیشارا بود. او آهنگساز چند فیلم در فرانچایز The Conjuring و Insidious بوده است. برخی از آهنگ های با سرعت بالا حال و هوای فیلم را بهبود می بخشد، اما متأسفانه موسیقی متن به تنهایی نمی تواند این فیلم را نجات دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.