دانلود فیلم
Furiosa: A Mad Max Saga فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

803 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 89465
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga - فوریوسا حماسه مکس دیوانه
دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga - فوریوسا حماسه مکس دیوانه

خلاصه فیلم فیوریوسا حماسه مکس دیوانه

استرالیا به یک زمین بایر و رادیواکتیو تبدیل شده است و مکان سبزِ بسیاری از مادران یکی از آخرین مناطق باقی مانده با آب شیرین و کشاورزی است. مهاجمان دو کودک، به نام های فیوریوسا و والکیری را در حال چیدن هلو می بینند و آن مکان سبز را کشف می کنند.فیوریوسا سعی می کند موتورسیکلت های آنها را خراب کند، اما مهاجمان او را به عنوان جایزه ای برای رهبر خود، دستگیر می کنند. مادر فیوریوسا، مری، آنها را تا اردوگاه هورد تعقیب می کند و همه را به جز یک مهاجم می کشد. آخرین مهاجم، فیوریوسا را به دمنتوس تحویل می دهد، اما فیوریوسا قبل از اینکه آن مهاجم بتواند موقعیت مکان سبز را فاش کند، او را به شدت مجروح می کند. مری مخفیانه وارد کمپ می شود و فیوریوسا را نجات می دهد، اما دمنتوس آنها را ردیابی می کند. مادر برمی گردد تا برای فیوریوسا وقت بخرد، اما فیوریوسا از ترک مری امتناع می کند. دمنتوس فیوریوسا را ​​مجبور می کند تا مصلوب شدن مادرش را تماشا کند. دمنتوس که با مرگ خانواده اش تسخیر شده است، فیوریوسا را به عنوان دختر خود قبول می کند، به این امید که فیوریوسا زمانی او را به محل سبز هدایت کند.

 

عوامل ساخت فیلم فیوریوسا

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga (یا به سادگی Furiosa) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و پسا آخرالزمانی محصول کشور استرالیاست. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی و تهیه کنندگی جورج میلر که فیلمنامه را با نیکو لاتوریس نوشته است منتشر شد. 
این پنجمین قسمت از مجموعه مکس دیوانه است که به عنوان پیش درآمد و اسپین آف برای مکس دیوانه: جاده خشم (2015) عمل می کند و بر شخصیت Imperator Furiosa در جاده خشم تمرکز دارد. در این فیلم آنیا تیلور جوی و آلیلا براون به عنوان نسخه های جوان تر فوریوسا در کنار کریس همسورث و تام برک بازی می کنند.
میلر در ابتدا قصد داشت فیلم Furiosa را پشت سر هم با Fury Road فیلمبرداری کند، اما او چندین سال را در جهنم تولید این فیلم ها در میان اختلافات حقوقی با کمپانی برادران وارنر و توزیع کنندگان Fury Road گذراند.  چندین نفر از خدمه از Fury Road برای Furiosa بازگشتند، از جمله آهنگساز تام هولکنبورگ، طراح لباس جنی بیوان، تدوینگر مارگارت سیکسل (همسر میلر) و فیلمنامه نویس فیلم قبلی. فیلمبرداری Furiosa از ژوئن تا اکتبر 2022 در استرالیا انجام شد.

 

عملکرد فیلم Furiosa

فیلم فوریوسا پنجمین قسمت فوق العاده از داستان طولانی دیوانه مکس جورج میلر است که با اجرای موفقیت آمیز آلیلا براون و به دنبال آن آنیا تیلور جوی به روی پرده رفت. فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در 15 می سال 2024 در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد. این فیلم توسط برادران وارنر در 23 مه 2024 در سینماهای استرالیا و روز بعد در ایالات متحده اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و موفق شد 70 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 90 درصد را بر اساس نقد 301 منتقد، با میانگین نمره 7.9 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «فوریوسا این بار با وزن عاطفی بیشتر، انحراف داستانی باشکوه دیگری در مسابقه ای که به بیننده اجازه نفس کشیدن نمیده، مغز متفکر جورج میلر به روی پرده سینما می برد.» متاکریتیک بر اساس نقد 63 منتقد، امتیاز 79 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است. برای دانلود فیلم Furiosa 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
رابرت دنیلز که در سایت RogerEbert می نویسد  4 ستاره از 4 ستاره را به این فیلم اعطا کرد و آن را "یکی از بهترین پیش درآمدهای ساخته شده تا کنون" نامید. او خط داستانی، سکانس های اکشن و اجراها را ستود. پیت هاموند از ددلاین هالیوود، این فیلم را دارای "بهترین فیلمنامه در مقایسه با دیگر فیلم های مکس دیوانه دانست. پیتر بردشاو از گاردین تیلور جوی را "یک قهرمان اکشن بسیار متقاعد کننده" نامید و جان نوجنت که برای Empire می نویسد، 5 ستاره از 5 ستاره را به این فیلم اعطا کرد و تیلور جوی را "فوق العاده" توصیف کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.