دانلود فیلم
Colors of Evil: Red رنگ های شر: قرمز

165 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4695
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kolory zla. Czerwien بدون سانسور - رنگ های شر: قرمز
دانلود فیلم Kolory zla. Czerwien بدون سانسور - رنگ های شر: قرمز

خلاصه فیلم رنگ های شر: قرمز

هنگامی که جسد دختری در ساحل پیدا می شود، یک دادستان با مادر قربانی در جستجوی پیچیده و هیجان انگیز حقیقت پشت مرگ همکاری می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Colors of Evil: Red

فیلم «رنگ های شر: قرمز» یک فیلم سینمایی در ژانر درام، جنایی و معمایی محصول کشور لهستان است که در آن یک دادستان جوان و یک قاضی زن با هم همکاری می کنند تا قتل گریزلی دختر نوجوان را حل کنند.
این فیلم بر اساس اولین کتاب از یک سه گانه توسط نویسنده لهستانی Malgorzata Oliwia Sobczak ساخته شده است.
جدا از طرفداران این کتاب، این فیلم احتمالاً برای افرادی که از اقتباس های هارلان کوبن لهستانی یا سری اخیر قاتل سریالی کارآگاه فورست لذت برده اند نیز جذاب خواهد بود.
این کتاب توسط لوکاس ام. ماسیجوسکی (که همچنین یکی از نویسندگان اکشن لهستانی پر زرق و برق «روز مادر» بود) و کارگردان آدریان یانک اقتباس شده است که فیلم را به خوبی پیش می برد.
ستاره نوظهور جاکوب گیرزال (از مجموعه تلویزیونی Das Boot) برای نقش لئوپولد کاملاً انتخاب شده است، در حالی که ماجا اوستاسزوسکا (از فیلم فهرست شیندلر) نقش بسیار سنگینی را در نقش مادر داغدیده ایفا می کند.

 

عملکرد فیلم Colors of Evil: Red

فیلم «رنگ های شر: قرمز» با نام مستعار "Kolory zla".  Czerwien' در 29 مه 2024 از نتفلیکس پخش می شود. قسمت های بعدی در کتاب به رنگ های سفید و سیاه شناخته می شود و هنوز خبری از اقتباس اونها در ادامه این سه گانه نیست. 
این فیلم هیجانی روانشناختی داستان یک دادستان پرشور لئوپولد بیسکی (جاکوب گیرزال) و هلنا بوگوکا (ماجا اوستاسزوسکا) را روایت می کند که در مورد مرگ دختر هلنا که جسدش در ساحل دریا پیدا شده تحقیق می کنند. برای دانلود فیلم Colors of Evil: Red 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
بازیگر Jakub Gierszal شور و شوق زیادی را به شخصیت لئوپولد بیسلکی می بخشد. این نقش به او نیاز دارد تا پرخاشگری و سرسختی کنترل شده را به تصویر بکشد و بازی او باعث می شود که تصور بازیگران دیگر برای این نقش غیرممکن باشد.
فیلم "Colors of Evil: Red" همه چیزهایی را دارد که باعث می شود یک تریلر روانشناختی کار کند. داستان و فیلمنامه خوبی دارد که به بهترین وجه اجرا شده است. فیلمبرداری عالی و استفاده درخشان از پالت های رنگی و موسیقی خوبی از دیگر ویژگی هایی است که موفق می شود مخاطب درگیر شود.
فیلم همچین به خوبی تدوین شده است، اما شاید بتوان با پرهیز از چند صحنه که کمی طولانی اند، مدت زمان فیلم را حدود 10 دقیقه کاهش داد. به طور کلی این فیلم یک تریلر خوش ساخت است که خود را از باقی فیلم های جنایی امسال جدا می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.