دانلود فیلم
Land of Bad سرزمین بد

145 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 24700
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Land of Bad (سرزمین بد) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Land of Bad (سرزمین بد) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم سرزمین بد

یک واحد نیروی ویژه ارتش ایالات متحده در طول ماموریتی برای بازیابی یک دارایی اطلاعاتی مورد حمله قرار می‌گیرند و تنها امید آنها به یک هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی از راه دور است که در یک نبرد وحشیانه 48 ساعته برای بقا به آنها کمک کند...

 

عوامل ساخت فیلم Land of Bad

فیلم سرزمین بد، یک فیلم سینمایی در ژانر جنگی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ویلیام یوبانک با فیلمنامه ای از دیوید فریجریو ساخته شد. 
در این فیلم بازیگرانی همچون لیام همسورث در نقش گروهبان جی جی کینی، راسل کرو در نقش کاپیتان ادی گریم، لوک همسورث در نقش گروهبان آبل و ریکی ویتل در نقش گروهبان اسقف هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Land of Bad

سرزمین بد در 16 فوریه 2024 اکران شد و با بودجه 18.7 میلیون دلاری تنها 6.5 میلیون دلار فروخت.
سایمون آبرامز از RogerEbert دو ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و نوشت: "سرزمین بد ممکن است خود را به عنوان یک تریلر پس از ماموریت نجات معرفی کند، اما اغلب این یک سخنرانی دراماتیزه شده درباره اینکه واقعاً چه مشکلاتی درمورد جنگ مدرن آمریکایی ها وجود دارد، است». برای دانلود فیلم Land of Bad 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید‌.
نیک شاگر از The Daily Beast در یک نقد مثبت نوشت: «فیلم به قدری ناب و بی ظرافت است که به کمدی شبیه است. همچنین نمایشی دل انگیز از محبت واقعی نسبت به مردان و زنانی که جان خود را برای کشورشان و مهمتر از آن برای یکدیگر به خطر می اندازند، است.» در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 64 درصد را بر اساس نقد 61 منتقد، با میانگین نمره 6.1 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «به لطف داستان هیجان انگیز و ترکیب هوشمندانه بازیگران، سرزمین بد به رغم تکیه بر فرمول ژانر جنگی، به عنوان یک فیلم هیجان انگیز نمایش سرگرم کننده ای ارائه می دهد.» در متاکریتیک این فیلم بر اساس نظر 10 منتقد، امتیاز 57 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده نقدهای به طور کلی "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.