دانلود فیلم
No Way Up راهی به بالا نیست

93 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 5155
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم No Way Up بدون سانسور به صورت رایگان - راهی به بالا نیست
دانلود فیلم No Way Up بدون سانسور به صورت رایگان - راهی به بالا نیست

خلاصه فیلم راهی به بالا نیست

وقتی یک هواپیما در اقیانوس آرام سقوط می کند، شخصیت هایی با گذشته های مختلف کنار هم قرار می گیرند و باهم درگیر یک مبارزه کابوس وار برای زنده موندن میشوند که با تمام شدن هوا و خطراتی که از هر طرف وارد می‌شود، سخت تر و سخت تر می شود...

 

عوامل ساخت فیلم No Way U

فیلم راهی به بالا نیست یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج و بقا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی کلودیو فا و نویسندگی اندی میسون منتشر شد. فیلم No Way Up در 12 فوریه 2024 در بریتانیا و در 16 فوریه 2024 در ایالات متحده منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون سوفی مک اینتاش در نقش آوا، ویل آتنبرو در نقش کایل، جرمیاس آمور در نقش جید و مانوئل پاسیفیک در نقش دانیلو هنرنمایی می کنند.
فیلمبرداری اصلی در لندن انجام شد و در می 2022 به اتمام رسید. فیلم No Way Up در 18 ژانویه 2024 در سینماهای روسیه اکران شد. در 12 فوریه 2024 توسط Altitude Film Distribution در بریتانیا و در 16 فوریه 2024 در سینماها و ویدیوهای درخواستی توسط RLJE Films در ایالات متحده منتشر شد.

 

عملکرد فیلم No Way U

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم «راهی به بالا نیست» امتیاز تایید 32 درصد را بر اساس نقد 22 منتقد، با میانگین نمره 4.7 از 10 بدست آورد. این نمایش اگرچه با ایده ای خوب شروع می شود، اما یک فیلم مهیج به طرز مضحکی فاجعه آمیز و به طرز خنده داری بد است. خودش را خیلی جدی می گیرد و مملو از بازیگران ضعیف، دیالوگ های ضعیف و منطق ضعیف است. مانند بسیاری از فیلم های کوسه پس از فیلم آرواره ها، فیلم No Way Up در کمترین حد ممکن نظر بیننده را جلب می کند. 
سازندگان فیلم حتی نمی توانند به درستی توضیح دهند که شخصیت ها در کجای هواپیما هستند و چگونه حباب هوای نجات دهنده ایجاد می شود. به نظر نمی رسد این توضیحات با عکس های بیرونی هواپیمای زیر آب که به آرامی از هم جدا می شود، مطابقت داشته باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.