دانلود فیلم
Sixty Minutes شصت دقیقه

125 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4183
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sixty Minutes (شصت دقیقه) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Sixty Minutes (شصت دقیقه) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم شصت دقیقه

یک مبارز هنرهای رزمی که ناامید از اینه که یه وقت حضانت دخترش را از دست ندهد، وقتی از مسابقه جدا می شود تا در جشن تولد دخترش شرکت کند، دشمنان خطرناکی برای خودش می سازد...

 

عوامل ساخت فیلم شصت دقیقه

فیلم Sixty Minutes یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام است. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی اولیور کینل و نویسندگی مشترکش با فیلیپ کخ به تهیه کنندگی فیلیپ کخ، کویرین برگ و ماکس ویدمن به زبان آلمانی منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون امیلو ساکرایا، دنیس موجن و ماریا موروم هنرنمایی می کنند.


عملکرد فیلم Sixty Minutes

این فیلم برای اولین بار در تاریخ 19 ژانویه 2024 منتشر شد. فیلم «شصت دقیقه» نمایشی است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. این یک برداشت خلاقانه از ژانر توسعه شخصیتی یک پدر است و در بیشتر زمان اجرا به عنوان یک اکشنِ هیجان انگیز ارائه می شود. چند چرخش اضافی در برخی از مبارزات بعدی می توانست آن را در تمام طول مسیر کمی جذاب تر نگه دارد، اما به طور کلی این ترکیب رضایت بخشی از کارهای جدی و محبت پدرانه است، حتی اگر بینندگان بعضی وقتا از سطح بازی های متوسط خسته بشن. برای دانلود فیلم Sixty Minutes 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اگرچه در بخش اکشن کمی بی منطق می شود، اما «شصت دقیقه» مملو از سرگرمی های MMA و پارکور با داستانی هیجان انگیز از دیدار دوباره پدر و دختر است. علاوه بر این، امیلیو ساکرایا دوست داشتنی روی صفحه را با توانایی هنرهای رزمی پر زرق و برق و قدرتمندانه اش خود را به عنوان یک قهرمان اکشن به تصویر می کشد. فیلم "شصت دقیقه"  داستان و اکشن خود را همانطور که هر فیلم تعقیب و گریز باید فشرده نگه دارد، نگه میدارد و وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، یک ماراتن پنج کیلومتری وحشیانه با پارکور فراوان و لگد زدن در طول راه در انتظار بینندگان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.