دانلود فیلم
Stopmotion

47 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5059
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Stopmotion (استاپ موشن یا بدون حرکت) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Stopmotion (استاپ موشن یا بدون حرکت) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم استاپموشن

یک انیماتور با استعداد استاپ موشن در دنیای عجیب و غریب خلاقیت های وحشتناک خودش غرق و کم کم محو می شود و نتایجی مرگبار را خلق می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Stopmotion

فیلم استاپموشن یک انیمیشن بریتانیایی در ژانر اکشن بزرگسالان و ترسناک محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت مورگان در اولین فیلم بلند خود است. مورگان فیلمنامه را نیز با رابین کینگ نوشت. در این فیلم ایسلینگ فرانسیوسی به ایفای نقش پرداخته و انیمیشن های زنده و استاپ موشن را با هم ترکیب می کند.
فیلم Stopmotion در 23 فوریه 2024 منتشر شد. سوزان بلیک، انیماتور استاپ موشن که به دلیل آرتروز قادر به استفاده از دستانش نیست، از دخترش الا برای تکمیل جدیدترین فیلمش کمک می گیرد. وقتی سوزان سکته می کند و به کما می رود، الا با مغز پر کارش تصمیم می گیرد که فیلم را خودش به اتمام برساند.
در این فیلم بازیگرانی همچون آیسلینگ فرانسیوزی در نقش الا بلیک، استلا گونت در نقش سوزان، تام یورک در نقش تام و کائولین اسپرینگال در نقش دختر کوچولو هنرنمایی می کنند.
پیش از شروع جشنواره فیلم کن در ژوئن 2021، Wild Bunch International پروژه رابرت مورگان را فاش کرد، که با فیلمنامه ای که با رابین کینگ نوشته بود قرار است به اولین فیلم بلند خودش برسد. آیسلینگ فرانسیوسی به عنوان نقش اصلی فیلم انتخاب شد. این فیلم چهارمین میزان بودجه تولید را از موسسه فیلم بریتانیا برای سال 2022 به میزان 905000 پوند دریافت کرد. فیلمبرداری اصلی در فوریه 2022 آغاز شد و تا آوریل تکمیل شد.

 

عملکرد فیلم Stopmotion

فیلم استاپ موشن اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره شگفت انگیز 2023 در آستین، تگزاس در 24 سپتامبر 2023 داشت. سپس در 7 اکتبر 2023 در جشنواره فیلم BFI لندن 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در 23 فوریه 2024 توسط IFC Films در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Stopmotion 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 90 درصد را بر اساس نظرات 58 منتقد، با میانگین نمره 7.4 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «استاپموشن تضاد بین هنر و هنرمند را به سمت افراط های هیجان انگیز می برد که با اثر خلاقیت عالی کارگردان رابرت مورگان مشخص می شود». در یک نقد مثبت، میگان ناوارو از Bloody Disgusting نوشت: "وقتی بسیاری از فیلمسازان «سبک» را به «جوهره» ترجیح می دهند، سبک در اینجا جوهر است. مورگان با یک حمله حسی بیننده را غافلگیر می کند. هنر و داستان سرایی طغیانگر است. 
در رقابت اصلی در جشنواره شگفت انگیز 2023، مورگان برنده بهترین کارگردان برای کارش در استاپموشن شد. همچنین جایزه ویژه هیئت داوران در انتخاب رسمی فانتزی در پنجاه و ششمین جشنواره فیلم سیجس در کاتالونیا، اسپانیا دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.