دانلود فیلم
The Wages of Fear مزد ترس

106 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3229
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Wages of Fear (مزد ترس) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم The Wages of Fear (مزد ترس) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم دستمزد ترس

برای جلوگیری از یک انفجار مرگبار، یک تیم کراک غیرقانونی 24 ساعت فرصت دارند تا با دو کامیون نیتروگلیسیرین در یک بیابان مملو از خطر رانندگی کنند.

 

عوامل ساخت فیلم دستمزد ترس

فیلم The Wages of Fear (عنوان اورجینال: Le salaire de la peur) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و دراما به کارگردانی جولین لکلرک ساخته شده است. او همچنین به عنوان نویسنده و تهیه کننده فیلم جدید نتفلیکس فعالیت می کند. جولین لکلرک قبلاً روی چندین پروژه نتفلیکس از جمله فیلم Ganglands، فیلم Earth and Blood در سال 2020 و Sentinelle در سال 2021 کار کرده است.
در سال 1953 فیلم فرانسوی "مزد ترس" اکران شد. بعد از رد شدن 40 دقیقه اول خسته کننده و گیج کننده، این یک فیلم خوب و پر از تعلیق بود. این فیلم در سال 1977 توسط آمریکا با عنوان "جادوگر" بازسازی شد. این فیلم هم خوب و پر از تعلیق بود. این بار «مزد ترس» بار دیگر به زبان فرانسوی بازسازی شده است. این فیلم برای نسل جدید اقتباس شده است و اکشن آن سرعت بیشتری دارد.
در حالی که نسخه اصلی «مزد ترس» یک فرض ساده داشت، داستان های پشتیبان و دسیسه های بیشتری در این نسخه جدید وجود دارد. این فیلم ابتدا ما را با فرد و کارلا آشنا می کند که توسط افراد مسلح تعقیب می شوند. سپس فیلم به 9 ماه قبل باز می گردد و بیشتر درباره فِرد به ما می گوید.

 

عملکرد فیلم The Wages of Fear

همانطور که در ابتدا ذکر شد، من فکر می کنم این برای بسیاری از بینندگان جوان تر جذاب خواهد بود. شخصاً تا حدودی سرگرم شدم، اما همچنین احساس کردم که تلاش می کند چیزی بیش از آنچه هست باشد.
فیلم دستمزد ترس 2024 یک داستان اکشن را ارائه می دهد که بهترین توصیف برای آن «خوب» است. ضربات داستانی قابل پیش بینی، تماشاگر را از جذب واقعی باز می دارد. همراه با اکشن و احساساتی که همیشه موفق نمی شوند، اما فیلمی دارید که ممکن است از دیدن آن پشیمان نشوید. برای دانلود فیلم The Wages of Fear 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در این نسخه 2024، ما از سال 1977 در راه های CGI و جلوه ها راه طولانی را پیموده ایم. بدیهی است که این موضوع باعث می شود که نگاهی متفاوت به داستان داشته باشیم. چیزی که احتمالاً بیشتر برای مخاطبان معاصر جذاب خواهد بود در حالی که دیگران ممکن است به نسخه 1977 Sorcerer داستان علاقه داشته باشند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.