دانلود فیلم
What You Wish For آنچه آرزو می کنید

60 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2285
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم What You Wish For
دانلود فیلم What You Wish For

خلاصه فیلم آنچه آرزو می کنید

یک آشپز خوش شانس هویت یک دوست قدیمی آشپزی را که یک آشپز خصوصی برای ثروتمندان است، به خود می گیرد. با مشخص شدن انگیزه مشتریان مرموزش، او ناامیدانه سعی می کند راهی برای بازگشت به زندگی قبلیش پیدا کند.

 

عوامل ساخت فیلم آنچه آرزو می کنید

فیلم What you wish for یک فیلم سینمایی در ژانر تریلر، مهیج و معمایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی نیکلاس تامنی منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون نیک استال، تامسین توپولسکی و راندی واسکوئز هنرنمایی می کنند.
در این فیلم ما با یک آشپز معتاد به قمار آشنا می شویم که از وطن خود گریخته است، اما در منطقه ای دورافتاده از آمریکای جنوبی درگیر چیزی بسیار تاریک تر شده است.

 

عملکرد فیلم What you wish for

فیلم آنچه آرزو می کنید با استایلی زیبا و روان ارائه شده، نگاهی سخت به فرهنگ سازمانی دارد و اگرچه گاهی اوقات بیش از حد به برخی موارد بیهوده می پردازد، اما مورد پسند اکثر مخاطبان قرار می گیرد. تامنی پس از تثبیت ایده اصلی خود، به طور کامل به آن متعهد می شود. عناصر هیجان انگیز این فیلم وجود دارد، اما وزن دراماتیک عمدتاً توسط استال حمل می‌شود. رایان به هیچ وجه یک شخصیت سرراست نیست، با اتفاقات زیادی که هرگز به طور کامل توضیح داده نمی شود و جالب است که ببینیم چه چیزی او را با توجه به کارهایی که می تواند با سهولت نسبی انجام دهد، مردد می کند. برای دانلود فیلم What you wish for 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم قطعا تلاش بسیار آشکاری برای برجسته کردن برخی موضوعات اجتماعی در مورد سلسله مراتب، طبقه، استثمار و استحقاق انجام داده. اکشن و هیجان آن نسبتاً سرگرم کننده است که در کل آن را به یک ساعت سرگرم کننده تبدیل می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.