دانلود فیلم
Gasoline Rainbow رنگین کمان بنزین

86 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 657
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gasoline Rainbow
دانلود فیلم Gasoline Rainbow

خلاصه فیلم رنگین کمان بنزین

این فیلم داستان 5 نوجوان از شهر کوچک اورگان را دنبال می کند که با گذراندن دبیرستان، تصمیم می گیرند آخرین ماجراجویی‌شان را آغاز کنند: رسیدن به مکانی که هرگز نبوده اند - ساحل اقیانوس آرام، 500 مایل دورتر.

 

عوامل ساخت فیلم Gasoline Rainbow

فیلم رنگین کمان بنزین یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین برادران راس است. بازیگرانی همچون تونی ابورتو، میکا باچ، نیکول دوکز، ناتالی گارسیا و ماکای گارزا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
تولید در اواخر سال 2021 انجام شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در بخش Orizzonti داشت.

 

عملکرد فیلم Gasoline Rainbow

فیلم رنگین کمان بنزین اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 7 سپتامبر 2023 داشت. این فیلم در تاریخ 10 مه 2024 در سینماهای منتخب اکران شد و در تاریخ 31 می 2024 در موبی پخش شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 93 درصد را بر اساس نقد 44 منتقد، با میانگین نمره 7.8 از 10 بدست آورد. در انحمن این وب سایت چنین آمده است: «رنگین کمان بنزین نگاهی صادقانه به دوران نوجوانی می اندازد و - دقیقا مانند عنوانش - زیبایی جذابی را در مکان های نامتناسب و غیرمنتظره پیدا می کند.» متاکریتیک امتیاز 80 از 100 رو بر اساس نقد 20 منتقد به فیلم اختصاص داد. که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. برای دانلود فیلم Gasoline Rainbow 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم موفق به دریافت جایزه تماشاگران در جشنواره فیلم شهر لوکزامبورگ در سال 2024 شد. "رنگین کمان بنزینی" به طور همزمان به عنوان تصویری ظریف از نگرانی های یک نسل و نگاهی کنایه آمیز به آنچه جوانان هنوز باید یاد بگیرند عمل می کند و موفق هم می شود. اشتیاق تحسین برانگیز برای ماجراجویی که توسط قهرمانان فیلم نشان داده شده است با نتیجه گیری نادرست آنها مشخص می شود که نوجوانان 19 ساله باید قبل از اینکه به یک زندگی کسل کننده بپردازند، در آخرین بازی خود غرق شوند. اما این نیز چیز جدیدی نیست. نکته جالب‌تر از «رنگین کمان بنزینی» این است که چقدر واقعاً چیزی تغییر نکرده است. نگه داشتن یک کامپیوتر با دسترسی به تمام دنیا در جیب، تمایل کسی را برای سوار شدن به ماشین و سرعت در شب بدون جایی برای رفتن خاموش نکرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.