دانلود فیلم
Kinds of Kindness انواع مهربانی

95 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17688
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kinds of Kindness (انواع مهربانی) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Kinds of Kindness (انواع مهربانی) بدون سانسور به صورت رایگان

فیلم انواع مهربانی که به‌عنوان افسانه‌ای سه‌گانه ساختار یافته است، از سه داستان متمایز اما به هم مرتبط تشکیل شده است:


مرگ R.M.F

رابرت فلچر از دستور رئیس و معشوق سلطه جوی خود، ریموند پیروی می کند.  ریموند همه جنبه‌های زندگی رابرت را کنترل می‌کند، از جمله قرار گذاشتن او با همسرش سارا، خرید خانه و ماشین آنها و دیکته کردن به آنها برای برقراری رابطه جنسی.  یک روز، ریموند به رابرت دستور می دهد تا با ماشینش تصادف کند تا مردی را که فقط با حروف اولش او شناخته می شود، یعنی R.M.F بکشد. آنها با جراحات جزئی زنده می مانند.  وقتی ریموند به او دستور می دهد دوباره تلاش کند، رابرت به ترس و عدم تمایل خود برای تلاش مجدد اعتراف می کند، اما ریموند اصرار می کند.


R.M.F در حال پرواز 

افسر پلیس دانیل عزادار ناپدید شدن همسرش لیز، زیست شناس دریایی است که در دریا ناپدید شده اما خبر نجات او را در هلیکوپتری که توسط R.M.F هدایت می شد، دریافت می کند. لیز به طور معجزه آسایی صحیح و سالم به نزد دانیل بازمی گردد، اما چیزهای زیادی در مورد او عجیب هستند.  به نظر می‌رسد رفتار و علایق او برعکس رفتار قبلی‌اش باشد، گربه خانگی‌شان نسبت به او پرخاشگرانه رفتار می‌کند و پاهایش دیگر در کفش‌هایش جا نمی‌گیرد، که باعث می‌شود دانیل به او مشکوک شود.  در میان پارانویای او در مورد لیز، او به دانیل می گوید که باردار است. 

R.M.F ساندویچ می خورد

امیلی و اندرو اعضای یک فرقه جنسی به رهبری اومی و آکای مرموز هستند.  مراسم پاکسازی این فرقه شامل تعریق و دفع سموم در یک سونا با دمای بالا است.  اندرو و امیلی به طور خاص به دنبال زنی هستند که توانایی احیای مردگان را داشته باشد.  آنها نامزدی به نام آنا را بررسی می کنند که به نظرشان ناموفق است.  امیلی مخفیانه مرتباً با شوهرش جوزف و دخترشان ملاقات می کند. 
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.