دانلود فیلم
A Ghost Story

2334 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 75K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Ghost Story
دانلود فیلم A Ghost Story

خلاصه فیلم A Ghost Story

فیلم از جایی شروع میشه که زن به همسرش میگه قبلا زمانی که بچه بوده بسیار به مکان های مختلف نقل مکان کرده و هر جا که زندگی می کرده یادداشت های کوچیکی رو پنهان می کرده. این زن و شهر قصد دارن تا از خونه کوچیکی که در حومه دالاس اجاره کرده اند به آپارتمانی در شهر نقل مکان کنند. هر از چند گاهی صدا های عجیب و غریبی در محیط جدید به گوش می رسد و یک شب صدای انفجاری اون هارو شوکه می کند که حتی نمی تونن منبعش رو پیدا کنند. صبح روز بعد شوهر در یک تصادف رانندگی در فاصله نزدیکی از خونه کشته می شود. در بیمارستان همسرش جسد او را می بیند و بدنش رو با ملافه می پوشونه. وقتی شوهرش بیدار میشه در حالی که ملافه روش رو پوشونده در بیمارستان سر گردان میشه. او برای زنده ها نامرئی است. دری از نور به روی او باز می شود اما او قصد رفتن به سمت در رو نمی کنه و به این ترتیب در از رویش بسته می شود. 
روح به سمت خانه خود قدم بر می دارد. همسرش رو می‌ بیند که درحال پرخوری عصبی و غم زده است. شبح در حالی که دیگه قادر به برقراری ارتباط نیست همین طور که همسر غمگینش رو نگاه می کنه به زندگی خود به عنوان روح ادامه میده تا اینکه...

 

عوامل ساخت A Ghost Story 2017

فیلم داستان یک روح یک فیلم درام ماوراء طبیعی است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ آمریکاست که توسط دیوید لوری کارگردانی و نوشته شده است. در فیلم A ghost Story 2017 شاهد هنرنمایی کیسی افلک و رونی مارا به همراه ویل اولدهام، لیز کاردناس فرانکه، سونیا آسودو و راب زارکی در نقش های فرعی هستیم. کشا به طور خلاصه ظاهر می شود و در طول یک صحنه مهمانی چند خط دارد. فیلم داستان یک روح می شود و در خانه ای که با همسرش به اشتراک گذاشته زندگی می کند. 
دیوید لاوری کارگردان فیلم و هنرپیشه اهل آمریکاست. برخی از فیلم هایی که وی در اون ها نقش داشته نظیر فیلم Pete's Dragon 2016 و فیلم آن ها بی گناهند ۲۰۱۳ است.
کیسی افلیک بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. از نقش های معروف او برای بازی اش در فیلم منچستر بای د سی یا همان فیلم منچستر کنار دریا 2016 میشه نام برد که به خاطرش برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم اسکار شد. او در جشنواره بفتا و مراسم گلدن گلوب نیز برنده همین جایزه شد. از دیگر نقش های موفق او در فیلم Gone Baby Gone 2007 بوده که توسط برادرش بن افلک کارگردانی شده.
پاتریشیا رونی مارا دیگر نقش اصلی فیلم  A ghost Story بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در نقش اول فیلم The Girl With the Dragon Tattoo یا همان فیلم دختری با خالکوبی اژدها 2011 نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار شد.

 

عملکرد فیلم داستان یک روح 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ بیست و دوم ژانویه سال 2017 انجام داد و توسط کمپانی A24 در ایالت متحده در هفت ژانویه ۲۰۱۷ اکران شد و نقد های مثبت منتقدان را دریافت کرد. فیلم A ghost Story صد و چهار هزار دلار از چهار سینما در آخر هفته افتتاحیه خود به دست آورد. (میانگین فروش هر منطقه ۲۶ هزار دلار) و در جایگاه بیست و ششم باکس آفیس قرار گرفت. مجموع فروش فیلم داستان یک روح در سراسر جهان کمتر از دو میلیون دلار شد. 
در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم بر اساس ۲۸۳ نقد، با میانگین امتیاز هشت از ده و امتیاز ۹۹ درصد تایید فیلمی پیشنهاد شده است. ریچارد برودی منتقد برای نیویورکر گفت که این فیلم در فهرست ۲۷ فیلم برتر دهه خود قرار می گیرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.