دانلود فیلم
Little Bird's Big Adventure

2466 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.2K
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Stork's Journey
دانلود فیلم A Stork's Journey

خلاصه فیلم A stork's journey 2017

داستان فیلم حول محور ریچارد، یک گنجشک یتیم می چرخه که توسط گروهی از لک لک ها به سرپرستی گرفته و بزرگ میشه. اما زمانی که لک لک ها برای مهاجرت سالانه خودشون به جنوب برای زمستان حرکت می کنند، ریچارد یک پرنده کوچک و غیر مهاجر سعی می کنه تا همراه لک لک ها بمونه و به زندگی ادامه بده. لک لک ها سعی می کنن اون رو با واقعیت مواجه کنن چرا که می دونن او از این سفر جان سالم به در نخواهد برد. ریچارد که مصمم است ثابت کند که یک لک لک است و نه یک گنجشک، سفر خود را به تنهایی به سمت جنوب آغاز می کند. یک جغد کوتوله عجیب غریب به نام اولگا با دوست خیالی اش و یک طوطی به شدت خود شیفته به نام کیکی به او در این سفر می پیوندند. این سه در طول سفر حماسی خودشون به موانع بسیاری از جمله خفاش های مرگبار، کبوتر های معتاد به اینترنت، کلاغ های مافیایی و... برخورد می‌ کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Richard the stork 2017

انیمیشن ریچارد لک لک، که در آمریکای شمالی با عنوان سفر لک لک اکران شد و همچنین یه عنوان انیمیشن ماجراجویی بزرگ پرنده کوچولو نیز شناخته میشه یک فیلم انیمیشن کامپیوتری در ژانر کمدی ماجراجویی است. این انیمیشن در سال 2017 به کارگردانی توبی گنکل و رضا معماری ساخته شد. ریچارد لک لک در 12 فوریه سال 2017 در جشنواره بین المللی فیلم برلین آلمان به نمایش در اومد. همچنین فیلم انیمیشن Richard the Stork برای مدت محدودی در گوگل پلی نیز منتشر شد. قرار است قسمت دوم سینمایی ریچارد لک لک در سال 2023 منتشر شود.
استدیو Rakete در هامبورگ آلمان و استدیو 352 در لوکزامبورگ استوری برد این اثر رو ایجاد کردند. استدیو Rakete نیز مسئولیت طراحی شخصیت های اصلی را بر عهده داشت. جالب اینجاست بدونین بخش زیادی از پروسه خلق این انیمیشن از نوشتن و کارگردانی برعهده هنرمند ایرانی رضا معماری بوده. او همچنین موسس Telescope animation و Woloho. com است. 
از صدا پیشگان انگلیسی این انیمیشن میشه به کوپر کلی کرامر و شنون کونلی و مارک دامپسون اشاره کرد.

 

عملکرد انیمیشن A Journey of the little bird 2017

فیلم ریچارد لک لک در سی ژوئن 2017 در سر تا سر آمریکا به اکران رسید. این انیمیشن در زمان اکرانش تونست به فروش باکس آفیس 13.9 میلیون دلار برسد. این انیمیشن نقدی در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بدست نیاورده ولی 62 درصد کاربران وبسایت به این انیمیشن حکم تایید زدن که درصد خوبی برای انیمیشن به حساب میاد. دانلود انیمیشن A stork's journey و تماشای آن برای همه سنین مناسب است. این فیلم توسط کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره 5.8 رو از ده دریافت کرد. انیمیشن ریچارد لک لک برنده بخش بهترین فیلم جوانان در جشنواره Bavarian film award 2018 شد. دانلود فیلم ریچارد لک لک به طرفداران انیمیشن معروف ریو یا همون فیلم Rio پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.