دانلود فیلم
Aardvark

2220 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 570
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Aardvark
دانلود فیلم Aardvark

خلاصه فیلم موریانه خوار ۲۰۱۷

یک روان درمانگر سعی داره که به بیمار مشکل دارش که روز به روز دچار توهمات بدتری می شه کمک کند. جاش (زاکاری کوئنتینو) برای اولین بار با یک درمانگر به نام امیلی (جنی اسلیت) ملاقات می کند. جاش به وضوع وضعیت داغون و آشفته ای داره و امیلی سعی می کنه تا اون رو در همین حالت ارزیابی کند. او نسبت به برادرش بازیگر نسبتا مشهور تلویزیونی به نام کریگ به طرز بدی وسواس و حساسیت نشون می دهد. جاش برادرش رو برای هانا اینجوری تعریف می کند: «او یکی از استعداد های درخشان نسل خودشه!» وقتی زن اعتراف میکنه که تلویزیون نگاه نمی کند جاش بطرز وحشیانه ای عصبانی می شود. جاش سال هاست کریگ رو ندیده ولی بر این باوره که کریگ با لباس های مبدل به ملاقاتش میاد. زن بی خانمان که درخواست کمک می کند کریگ است.حتی پلیسی که توی راه دیده رو هم کریگ تصور می کند‌. وقتی کریگ بالاخره ظاهر می شود هانا خودش رو بین این دو برادر پیدا می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Aardvark

فیلم موریانه خوار فیلمی درام و روانشناختی است که در سال ۲۰۱۷ اولین بار در آمریکا در جشنواره ترایبکا به نمایش در اومد‌. فیلم Aardvark به کارگردانی و نویسندگی برایان شوف ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی زکری کوئنتینو، جنی اسلیت، شیلا وند و جان هام هستیم. فیلمبرداری اصلی این فیلم در سی نوامبر سال ۲۰۱۵ در شهر نیویورک آغاز شد‌ و ماجرای روان درمانگر امیلی رو که با مشکلات شخصی دست و پنجه نرم میکنه به تصویر می کشه. وقتی امیلی عاشق برادر جاش، کریگ میشه اوضاع از کنترل خارج و هیجان انگیز میشه...
برایان شوف نویسنده بازیگر و کارگردان آمریکایی است که به جز فیلم موریانه خوار ۲۰۱۷ کارگردانی شش اثر دیگه از جمله Brooklyn Love story 2019 و سریال Bad dates 2015 رو نیز برعهده داشته. اپ برای کارگردانی فیلم Aardvark نامزد دریافت جایزه بهترین روایت داستان در Tribeca Film Festival شد. 
زکری کینتو در نقش بیمار روانی جاش، با ایفای نقش اسپاک در فیلم پیشتازان فضا بیشتر شناخته شد. او همچنین در سریال 24 و همینطور فصل چهارم سریال American horror Story بازی کرده.
جنی سلیت در نقش روان درمانگر امیلی، در فیلم های زیادی از جمله فیلم Gifted 2017 و آلوین و سنجاب های 3 ایفای نقش کرده.
جاناتان دانیل هم در نقش کریگ برادر جاش، برای ایفای نقش در سریال Mad men نامزد دریافت جایزه امی شد و در سال 2015 توانست این جایزه رو از آن خودش کند.

 

عملکرد فیلم موریانه خوار

فیلم Aardvark در سیزدهم آوریل سال 2018 به نمایش عموم در اومد. این فیلم در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 25 نقد 12 درصد تایید و میانگین نمره 3.8 از ده را گرفت. در سایت متاکریتیک فیلم موریانه خوار بر اساس 12 نقد معدل نمره 39 از صد رو گرفت که نشان دهنده بررسی عمدتا نا مطلوب است. همچنین کاربران سایت آی ام دی بی نمره 4.6 از ده رو به این فیلم دادند.  دانلود فیلم Aardvark و تماشای اون برای طرفداران بازیگران قدرتمند و مشهور کاملا قابل درکه ولی فیلم به طور کلی از نظر دیالوگ و فیلمنامه نقص دارد و بیننده رو جوری که می طلبه درگیر نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.