دانلود فیلم
All About the Money

2091 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.1K
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All About the Money
دانلود فیلم All About the Money

خلاصه فیلم همه چیز در مورد پول 2017

در سال 1986، سه دوست صمیمی در حال برنامه ریزی آینده خود هستند. آن ها گربه گمشده ای رو که خودشون از پیرزنی دزدیده بودند رو برای چهل دلار مژدگانی به صاحبش بر می گردونن. کریس در یک کارگاه تعمیر ماشین کار می کند. همسرش روزی به مغازه میاد تا کریس رو متقاعد کند تا برگه های طلاق رو امضا کند. کریس تنها در صورتی حاضر به امضای اوراق طلاق میشه که شوگر ددی همسرش بهش پول بده. او دو رفیق دیگه هم زندگی خوش تر از کریس ندارند. یک روز ونیس در روزنامه مقاله ای رو می بینه که برای دستگیری یک قاچاقچی جایزه بیست و پنج میلیون دلاری تعیین شده. این سه با استفاده از مارت اعتباری همسر کورت بلیطی به آمریکای جنوبی می خرند و در کلمبیا فرود می آیند درحالی که فکر می کنند در مکزیک هستند. ماجرای این سه نفر گره های زیادی می خوره و به دستگیری و عشق و عاشقی نیز می رسد...

 

معرفی عوامل ساخت All about the money 2017

فیلم همه چیز درباره پول که به نام Mucho Dinero نیز شناخته می شود یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال 2017 است. این فیلم با کارگردانی بلیک فریمن ساخته شده‌. در All About the money شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون ادی گریفین، کاسپر ون دین، دنی ترجو، جان گریس و خود فریمن هستیم.
بلیک فریمن نویسنده، کارگردان و بازیگر آمریکایی است که برای فیلم هایی نظیر فیلم A journey to planet Sanity 2013 و فیلم Walk away 2011 شناخته شده است. او در کارنامه هنری خود سابقه فیلم نامه نویسی و کارگردانی برای 8 اثر، نقش آفرینی و تهیه کنندگی برای پنج فیلم رو داراست. 
ادی گریفین که نقش کریس رو در فیلم همه چیز درباره پول بازی کرده، کارنامه پر و پیمونی در زمینه بازیگری دارد. او همچنین تهیه کنندگی سیزده اثر سینمایی رو نیز برعهده داشته. او برای بازی در فیلم Going to America 2014 دو بار برنده جایزه بهترین بازیگر در جشنواره های فیلم لس آنجلس و سانفرانسیسکو داشته. همچنین برای بازی در فیلم ها و شو های کمدی چندین بار نامزد جوایز شده. او برای بازی در فیلم Malcolm & eddie 1996 برای بخش بازیگر برجسته فیلم های کمدی نامزد جایزه شد. 
کسپر ون دین با بازی در 152 اثر سینمایی بازیگری با تجربه به حساب میاد. او همچنین در کارنامه خود تهیه کنندگی و کارگردانی رو نیز امتحان کرده. کسپر برای بازی در فیلم One nation under god 2020 برنده جایزه برای بهترین بازیگر مکمل و بهترین شرور سینمایی در جشنواره های معتبر سینمایی شد. او همچنین برای بازی در فیلم Daughter 2022 بار ها مورد تمجید و تحسین قرار گرفت.

 

عملکرد فیلم همه چیز درباره پول

فیلم All about the money 2017 در ژانویه سال 2017 به اکران رسید. همچنین این فیلم به نام فیلم Get the money نیز معروفه. این فیلم نود دقیقه ای توسط کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره 5.2 از ده رو گرفت. خیلی از کاربران به این نظر واقف بودند که این کمدی بدون حضور بلیک فریمن به عنوان بازیگر می تونست خیلی بهتر باشه. خیلی ها در نقد خود ذکر کرده بودند که بهتر است بلیک فریمن به نقش خود به عنوان کارگردان قانع باشد و وارد بازیگری نشود. به نقل از منتقدی دیگر این فیلم بیشتر از انتظار سرگرم کننده بود. دانلود فیلم All about the money 2017 و تماشای اون برای روز های کسل کننده که به دنبال لحظات شاد هستید انتخاب خوبیه. این فیلم به هیچ عنوان فیلم کمدی درجه یکی نیست. صرفا یک کمدی لذت بخش و بدون تعلیق است. در این فیلم بیننده نیازی به فکر کردن نداره. صرفا نود دقیقه سر گرم کننده در پیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.