دانلود فیلم
All Summers End

2537 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.7K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All Summers End
دانلود فیلم All Summers End

خلاصه فیلم All summers end 2017

کنراد (شریدن)، هانتر (آبرامز) و تیم (لی) دوستان صمیمی ای هستند که در یک شهر کوچک زندگی می کنند. گریس (دوور) از کنراد خوشش میاد و این دو شروع میکنن به اینکه زمان زیادی رو در کنار یکدیگر بگذرونن. زمانی بیشتر از رابطه رفاقت بین کنراد و هانتر و تیم. کنراد که به تیم و هانتر قول میده تا چهارم ژانویه رو با همدیگه بگذرونن دعوت تماشای آتیش بازی با خانواده گریس رو رد می کند. سه پسر دور شهر می چرخند و از باغ ها وسایل می دزدند‌‌. کنراد با جرئت به سمت حیاط خانه گریس می رود تا گیاهی رو از ایوان خونه اون ها بدزدد. 
پسر ها تقریبا گیر میوفتند و اریک برادر گریس با ماشین اون سه تا رو تا حومه شهر تعقیب می کند. پسر ها به سختی از کنار آهو عبور میکنند ولی اریک به آهو برخورد میکنه و بعد از اون با درخت تصادف می کند. پسر ها در مرپد اینکه اریک هنوز نفس می کشه یا نه بحث می کنند و هانتر و تیم رای به ترک کردن صحنه جرم میدن.. فردای اون روز تمام شهر از خبر کشته شدن اریک پر میشه...

 

عوامل ساخت فیلم All Summers End

سینمایی پایان تمام تابستان، یک فیلم درام آمریکایی محصول سال 2017 است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی کایل میلاموفسکی است. در All summers End ما شاهد هنرنمایی های بازیگرانی نظیر تای شریدان، کیتلین دوور، آستین آبرامز، بو میرچوف، پائولو مالکومسون و آنابث گیش هستیم‌.
فیلم پایان تمام تابستان در ناحیه ای از کارولینای شمالی فیلمبرداری شد. در اوریل سال 2018 گراویتاس ونچرز حق پخش در آمریکای شمالی رو برای این فیلم با عنوان All summer Ends دریافت کرد و تاریخ اکران فیلم رو یک ژانویه 2018 تعیین کرد. 
کایل میلاموفسکی، کارگردان تهیه کننده موسیقی و دستیار ساخت برای کراگردانی فیلم هایی نظیر Snow Angels 2007 و فیلم Sisters 2006 شناخته شد. او یک نامزدی برای فیلم All summers End دریافت کرد.
کیتلین دیور بازیگر جوان، تهیه کننده و کارگردان است که در ۳۷ اثر بازی کرده و تهیه کنندگی ۳ اثر رو نیز برعهده داشته. او برای بازی در سریال Justified و سریال Unbelievable مشهور شد.

 

عملکرد فیلم پایان تمام تابستان ۲۰۱۷

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز فیلم All summer Ends  بر اساس پنج بررسی (یک مثبت و چهار منفی) با میانگین امتیاز ۳.۵۰ از ۱۰ تنها بیست درصد تونست تایید بشه. استفان فاربر از هالیوود ریپورتر در یک نقد مثبت نوشت: فیلمنامه صادقانه و بالغ به نظر می رسه. پایان کوتاه اونقدری قدرتمند است که باعث میشه برخی از لغزش های قبلی فیلم رو فراموش کنیم. خط آخر خیلی ملموس احساسات ویرانگر رپ به تصویر میکشه. 
رابرت آبل از لس آنجلس تایمز از ساختار دراماتیک فیلم انتقاد کرد و نوشت: کایل ویلاموفسکی تلاش خودش رو برای نشون دادن احساسات ظریف در مکانیک مقوایی درام با این تصمیم گیری بد خفه می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.