دانلود فیلم
All You Can Eat Buddha

2318 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 375
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All You Can Eat Buddha
دانلود فیلم All You Can Eat Buddha

خلاصه فیلم All you can eat Buddha

ورود مایک به Palacio، یک استراحتگاه جامع در کارائیب، جریان عادی عملیات را پیچیده تر از قبل می کند. اشتهای حریصانه، مغناطیس اسرار آمیز و معجزات غیر منتظره او کنجکاوی هایی رو به همراه می آورد. در این میان سر و کله سه دوست پیدا می شود و با تعدادی از تحسین کنندگان، یک معلم رقص سالسای حسود و یه اختاپوس ملاقات می کند. همه این افراد مایک رو در یک مارپیچ عظیم رو به پایین همراهی می کنند. ماجرای فیلم روایت ورود مرد مرموزی به استراحتگاهی در کارائیب است که پس از برخورد با اختاپوس به دام افتاده، توانایی انجام معجزات کوچیک رو بدست میاره...

 

عوامل ساخت All you can eat Buddha 2017

فیلم همه شما می توانید بودا را بخورید یک فیلم کمدی سیاه فانتزی محصول کشور کاناداست. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی یان لاگارد ساخته شده. فیلم All you can eat Buddha برای اولین بار در کتگوری و دسته بندی Discovery جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 به نمایش در اومد. این فیلم درباره مایک، مهمان مرموز یک استراحتگاه تفریحی در کوبا است که به نظر می رسد توانایی انجام معجزه دارد. 
یان لاگارد کارگردان و فیلمساز کانادایی تبار که بیشتر بخاطر ساخت فیلم همه شما می توانید بودا را بخورید شناخته شد. او برای این فیلم دو بار در بخش های مربوط به کارگردانی در مراسم های معتبر سینمایی نامزد جایزه شد. او همچنین مستند سریالی ای به نام The nature of things رو کارگردانی کرده. او تا به حال هشت نامزدی و دو جایزه در جشنواره های فیلم دریافت کرده.
سیلویو آریولا بازیگر نقش ولنتینو بخاطر هنرنمایی در این نقش نامزد بهترین اجرای نقش مکمل شد. او همچنین تجربه کارگردانی فیلم Depots sauvages 2017 رو نیز دارد. 
لودویک برتیلو بازیگر نقش مایک کارگردان و بازیگر فرانسوی است. او برای نقش آفرینی در فیلم Wasabi 2001 و فیلم Kiss the dragon 2001 شناخته شده.

 

عملکرد فیلم همه شما می توانید بودا را بخورید

فیلم All you can eat Buddha در بیست و چهارم سپتامبر 2017 به اکران در اومد. این فیلم که در کشور های کوبا و کانادا فیلمبرداری شده و به زبان فرانسوی و اسپانیایی است در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرد اما کاربران این وبسایت تماشای این فیلم رو 43 درصد تایید کردند. از طرفی کاربران وبسایت آی ام دی بی نمره 5.9 از ده رو به این فیلم دادند و اکثرا ذکر کردند فیلم همه شما می توانید بودا را بخورید یک فیلم منحصر به فرد، سورئال و پیچیده است که به باور های انسانی می پردازد. این فیلم به تدریج مانند یک پازل شگفت انگیز ظاهر می شود. شخصیت اصلی فیلم قانع کننده ساخته شده. دانلود فیلم All you can eat Buddha 2017 و تماشای اون ارزش صرف زمان رو برای اکثریت داشته.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.