دانلود فیلم
American Violence

2156 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.8K
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم American Violence
دانلود فیلم American Violence

خلاصه فیلم American Violence 2017

ماجرای خشونت آمریکایی حول محور مجرم ترسناکی که به اعدام محکوم شده می چرخد. دکتری به نام آماندا تایلر، روانشناس معروف و بین المللی این فرصت رو به دست می آورد که با مجرم محکوم به اعدام به نام جکسون مصاحبه کند و رفتار های او را مورد بررسی قرار دهد. سرنوشت جکسون در دستان دکتر آماندا تایلر است. او توانایی این رو داره که با اظهار نظر خودش به ماموران و قاضی جان و سرنوشت جکسون رو نجات بده. هرچند جکسون بعد از بار ها تلاش راه درستی برای حل این قضیه پیدا نمی کند...

 

عوامل ساخت فیلم American Violence

فیلم خشونت آمریکایی فیلم ۱۰۷ دقیقه ای در ژانر درام جنایی محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم آمریکایی به تهیه کنندگی و کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور ساخته شد. برای دانلود فیلم خشونت آمریکایی به بالای صفحه مراجعه کنید. در این فیلم شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون بروس درن، دنیس ریچاردز، کایوی لیمن مرسرو، کلمبوس شورت، راب گرانکووسکی و مایکل پاری هستیم. 
این فیلم در ابتدا به مدت ۱۰۷ دقیقه به صورت یک نمایش محدود اکران شد و بعد در اصل به صورت فیلم ویدیویی در سوم فوریه ۲۰۱۷ در ایالات متحده منتشر شد. فیلم های ویدیویی آن دسته فیلم هایی هستند که بصورت سی دی به اجاره و فروش گذاشته میشن و روی پرده سینما اکران نمی شوند.
تیموتی وودوارد جونیور بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او برای ساخت فیلم Traded 2016 مورد تحسین قرار گرفت و در مراسم Action on film international film USA برنده جایزه بهترین وسترن شد. از فیلم های دیگر او می توان به Studio City 2019 و Hollywood east 2010 اشاره کرد.
بروس درن در نقش ریچارد مورتون بازیگر آمریکاییست که برای بازی در فیلم Nebraska 2013 و فیلم Coming Home 1987 نامزد جایزه اسکار شد. او همچنین چندین نامزدی در مراسم گلدن گلوب، بفتا و برد جایزه فستیوال کن رو داراست.
دنیس لی ریچاردز در نقش دکتر تیلور تا به الان در ۱۱۶ اثر نقش آفرینی کرده. همچنین چهره مشهوری در برنامه های تلویزیونی و رادیویی است. بازیگری او برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم A life lived 2016 و The world is not enough 1999 تحسین شده.
کایوی لیمن در نقش جکسون به تازگی برای بازی در فیلم Juicy Girl 2021 مورد توجه و تحسین بسیار زیادی قرار گرفت.

 

عملکرد فیلم خشونت آمریکایی ۲۰۱۷

این فیلم از کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره ۴.۵ از پنج رو گرفت. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد Rotten tomatoes  نقدی دریافت نکرده اما کاربران این سایت به فیلم خشونت آمریکایی تنها ۲۸ درصد تایید دادند. دانلود فیلم American Violence 2017 و تماشای اون برای طرفداران فیلم های جنایی شاید بی نقص نباشد اما عده ای از مخاطبان خودش رو به واسطه زیبایی های بصری خودش راضی نگه داشته. دانلود فیلم خشونت آمریکایی به افرادی پیشنهاد میشه که از فیلم هایی نظیر Bolden 2019 و یا سریال Black Bird لذت بردند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.