دانلود فیلم
Amityville Exorcism

1810 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.1K
10
/
1.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Amityville Exorcism
دانلود فیلم Amityville Exorcism

خلاصه فیلم Amityville Exorcism 2017

یک پیمانکار عمومی به نام چارلز هیومز بعد از کشتن همسر و دو تا دخترش با چکش در آمیتیویل نیویورک به اعدام محکوم می شود. یک روز قبل از اعدام، چارلز با پدر بنا ملاقات می کند. چارلز به بنا اعتماد می کند که به دلیل تسخیر شدن توسط شیاطین این خانواده کشی را مرتکب شده است.
جرمی به ادعای بنا مبنی بر خالی از سکنه بودن خانه اش بدبین است، تا زمانی که امی او را از دور با رویا های بانی عذاب می دهد. امی دوست پسرش، رابی را می کشد، در حالی که خانه توسط بنا برکت می گیرد. هنگامی که امی برمی گردد، از نعمت ضعیف می شود و توسط بنا و جرمی به تخت او بسته می شود...

 

عوامل ساخت فیلم جن گیری آمیتی ویل

فیلم جن گیری آمیتی ویل فیلم ژانر وحشت محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مارک پولونیا و نویسندگی بیلی دوماتو است. این فیلم از رمان وحشت در آمیتی ویل نوشته جی آنسون در سال ۱۹۷۷ الهام گرفته شده. این هجدهمین فیلمی است که از این رمان اقتباس شده. Amityville Exorcism مستقیما به صورت ویدیویی منتشر شد.
جف کرکندال در نقش پدر بنا، کشیش کاتولیک ایفای نقش می کند که با کمک پدری مشکل دار با بازی جیمز کارولوس، دختری را پس از تسخیر دختر توسط شیطانی که از 112 اوشن سرچشمه می گیرد، جن گیری انجام می دهد.
مارک پولونیا تدوینگر کارگردان و بازیگر آمریکاییه. او فیلم هایی نظیر فیلم Camp Murder 2021، Sister krampus 2021 و فیلم Land Shark 2017 رو کارگردانی کرده.
ماریا دلورنزو برای بازی در فیلم هایی مثل فیلم Empire of the Apes 2013 و فیلم Revolt of the empire of apes 2017 بازی کرده. 
جف کیرکندال در نقش پدر بنا در فیلم هایی چون Amityville In Space 2022 و Sharkula 2022 نقش آفرینی کرده

 

عملکرد فیلم Amityville Exorcism

این فیلم مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفته. رسانه Ain't it cool news درمورد جن گیری آمیتی ویل با تمسخر گفت: همه چیز در مورد این فیلم بی کفایت است. حتی در سطحی که بتوانید به آن بخندید هم هم بد نیست. 
طبق نقد ها فیلم Amityville Exorcism یک‌ فیلم ترسناک ضعیف است که ساخت آن کاملا بی فایده بوده. دانلود فیلم Amityville Exorcism برای هرکسی پیشنهاد نمیشه. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرده. همچنین در سایت آی ام دی بی نمره بد دو از ده رو گرفته. حتی تیتراژ اولش هم انگار با نرم افزار های ادیت موبایل درست شده. این فیلم هیچ نورپردازی درست یا اصلاح رنگی نداره...

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.