دانلود فیلم
And Then I Go

2256 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم And Then I Go
دانلود فیلم And Then I Go

خلاصه فیلم و سپس من رفتم 2017

ادوین و تنها دوستش، فلیک، در دوران دبیرستانشون هستند.این در حالیه که با قلدری بی امان و انزوا مواجه می شوند. ادوین حساس‌ تر و ساکت‌تر است و فلیک از نظر احساسی انفجاری و هیجانی تر است. فشار شدیدی بر هر دوی اون ها وارد می‌ شود و اعضای هیئت علمی و والدین خودشان فرض می‌ کنند که خودشون مقصر هستند. در حقیقت، پسرها هم مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و هم "دعوا" یک طرفه است. والدین ادوین، به ویژه پدرش، غالبا هر حرفی را که او بیان می‌ کند به‌ عنوان عصبانیت کوچک نوجوانی رد می‌ کنند و تنها زمانی شروع به ابراز نگرانی می‌ کنند که معاون مدیر مدرسه اون ها رو برای جلسه دعوت کند. در خلال یک پاتوق بعد از مدرسه در خانه فلیک، او مجموعه اسلحه های پدرش را به ادوین نشان می دهد، ایده شلیک به مدرسه آنها را مطرح می کند و ادوین با اکراه به دلیل وفاداری به دوست دوران کودکی خود موافقت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم And then I Go 2017

فیلم و سپس من می روم که به نام فیلم Triggered یا تحریک نیز شناخته می شود یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی وینسنت گراشاو است که بر اساس رمان پروژه X نوشته جیم شپرد در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. در فیلم And the I Go 2017 شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون ملانی لینسکی، جاستین لانگ، آرمان داربو و سایر بارت هستیم. در 17 آوریل 2018 در ایالات متحده اکران محدودی آغاز شد و در یازدهم مارس 2019 به صورت دی وی دی و پخش در بریتانیا تحت عنوان جایگزین Triggered منتشر شد. این فیلم به طور کلی توسط منتقدان ستایش شد، که معتقد بودند این فیلم در واقع یک کاوش قدرتمند در مورد قلدری و خشونت مدرسه است.
وینسنت گراشاو کارگردان ، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است که تا به حال ۱۲ برد و ۱۹ نامزدی در جشنواره های معتبر برای آثارش داشته. او برای نقش داشتن در ساخت فیلم هایی نظیر فیلم What Josiah Saw 2021 و Coldwater 2013 شناخته شده است.
آرمان داربو در نقش ادوین بازیگر کم کاری است که بیشتر برای بازی در فیلم Kung Fu Hero 2012 شناخته شد.
ملونی دیاز در مقش خانم میر برای بازی در سریال Charmed شناخته شده‌.

 

عملکرد فیلم And then I Go 2017

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این فیلم بر اساس ۱۳ نقد ۹۲ درصد تایید گرفت. این امتیاز در متاکریتیک ۷۷ درصد است. این فیلم به اتفاق آرا مورد تحسین قرار گرفته است. لس آنجلس دیلی نیوز درمورد این فیلم نوشت « یک مطالعه عمیق و بر اساس تجربه در مورد بچه های دبیرستانی قلدریه که قصد دارند مشکلات خودشون رو به بدترین شکل ممکن حل کنند. دانلود فیلم And then I go 2017 و تماشای اون رو به همه طرفداران درام آمریکایی میشه پیشنهاد کرد. این فیلم با فیلم Elephant 2003 که فیلمی موفق درمورد مشکلات جوانان است بار ها مقایسه شده است. یکی از نقد های جالبی که به فیلم وارد است اینه که این بچه ها نه به کامپیوتر و نه به بازی های ویدیویی دسترسی دارند. این خلاف فرهنگ معمول زندگی آمریکایی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.