دانلود فیلم
Armed Response

2129 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.7K
10
/
3.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Armed Response
دانلود فیلم Armed Response

خلاصه فیلم Armed Response 2017

گروهی از عوامل آموزش دیده برای بررسی ناپدید شدن یکی از واحد های عملیاتی مخفی به یک زندان فرستاده می شوند. بلافاصله پس از رسیدن، آنها اجساد مردان خود را کشف می کنند و پس از یک قفل کامل، خود را در داخل آن به دام می اندازند. آن‌ ها فیلم‌ های نظارتی از کشته شدن سربازان توسط مهاجمان را تماشا می‌ کنند و بلافاصله پس از آن که تلاش می‌ کنند کشف کنند چه چیزی باعث مرگ آن ها شده است، با پدیده‌ های عجیب و وحشتناکی مواجه می‌ شوند!
این ساختمان به معنای واقعی یک هوش مصنوعی بسیار تکامل یافته است که معبد نامیده می شود. در واقع یک دروغ یاب بزرگ است. گروهی که کشته شده‌اند و گروهی که برای نجات آنها فرستاده شده بود، قبلاً در یک بازدید به کشور افغانستان با همدیگه بودند. در حالی که در افغانستان از یکی از بزرگان روستا بازجویی می کردند و وقتی اوضاع از کنترل خارج شد، روستا را قتل عام کردند. آنها این موضوع را پنهان کرده بودند و این چیزی است که تمپل می خواهد افشا کند و باعث بشه این گروه به سزای اعمال خود برسند.

 

عوامل ساخت فیلم Armed Response

فیلم پاسخ مسلحانه (به انگلیسی: Armed Response) یک فیلم در ژانر اکشن و ترسناک محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جان استاکول و تهیه‌ کنندگی وسلی اسنایپس ساخته شده است که در نقش اصلی نیز بازی می‌ کند. در این فیلم آن هیچه، دیو آنبل و ست رولینز هم بازی کرده اند.
این فیلم توسط کمپانی Erebus Pictures، با همکاری استودیو WWE و Gene Simmons تولید شده. این فیلم در 4 آگوست 2017 در ایالات متحده اکران شد.
جان استاکول، بازیگر و کارگردان و تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. از فیلم هایی که کارگردانیشون رو برعهده داشته میشه به Countdown 2016، فیلم In the blood 2014 اشاره کرد. او برای نقش آفرینی در فیلم هایی نظیر Top Gun 1986 و Christine 1983 ساخته استیفن کینگ اشاره کرد. او برای فیلم Cheaters 2000 نامزد جایزه فیلمنامه برجسته مراسم امی شد.
وسلی اسنایپس بازیگر با تجربه آمریکایی است که تا به حال یازده برد و بیست و دو نامزدی در مراسم های معتبر سینمایی به دست آورده. او برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Blade 1998 و Demolition Man 1993 شناخته شده.  تو همچنین در سریال True story نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم پاسخ مسلحانه ۲۰۱۷

فیلم Armed Response 2017 در سایت آی ام دی بی از کاربران این سایت نمره 3.7 از 10 رو گرفت. این فیلم یک ساعت و سی و سه دقیقه ای که رده سنی R رو شامله در دسته بندی ژانر اکشن، ترسناک و هیجان انگیز قرار می گیره. سایت متاکریتیک به این فیلم نمره 13 از 100 داده. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس دوازده نقد این فیلم نمره 0 رو گرفت هر چند که کاربران این سایت به پاسخ مسلحانه نمره 13 از 100 رو دادن. برخی منتقدان این فیلم محصول سال 2017 رو به فیلم های ترسناک دهه نود تشبیه کردند. بازیگران تلاش خودشون رو می کنن ولی فیلمنامه باهاشون همراه نیست... دانلود فیلم پاسخ مسلحانه از بسیاری جهات پیشنهاد نمیشه. این فیلم در نهایت به فروش 52 هزار دلار در باکس آفیس دست پیدا کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.