دانلود فیلم
Bad Kids of Crestview Academy

2244 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.3K
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bad Kids of Crestview Academy
دانلود فیلم Bad Kids of Crestview Academy

خلاصه فیلم بچه های بد آکادمی کرست ویو 2017

این داستان در ادامه فیلم قبلی که در پایین معرفیش می کنیم ربط داره.
چهار سال گذشته و گروه جدیدی از دانشجویان در بازداشتگاه شنبه در آکادمی  معتبر Crestview قرار گرفتند. هنگامی که سیوکسی، دانش‌آموز دوم، برای انتقام مرگ خواهرش، مهمانی را به هم می‌ زند، بازداشتی که در روز شنبه برای سالمندان ممتاز آکادمی Crestview در نظر گرفته شده است، تبدیل به یک قرار ملاقات در جهنم می‌ شود. دیری نمی گذرد که یک عاشق گربه ساده لوح، فروشنده مواد مخدر همجنس گرا، دختری‌ واعظ، پسر سناتور و جوان نا خوانده، خود را در مدرسه محبوس می بینند و هیچ راهی برای فرار ندارند و نمی دانند که چه کسی (یا چه چیزی) اونا رو گیر انداخته.

 

عوامل فیلم Bad kids Of Crestview Academy 2017

فیلم بچه‌ های بد آکادمی کرست‌ ویو یک فیلم کمدی هیجان انگیز از کشور آمریکاست. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ است که به کارگردانی و نویسندگی بن برودر ساخته شده. این فیلم دنباله ای بر فیلم «بچه های بد به جهنم می روند» یا همان فیلم Bad kids go to hell محصول سال 2012 است. فیلمنامه توسط بری ورنیک و جیمز آر. هالام نوشته شده است. فیلم بر اساس رمان گرافیکی پرفروش ورنیک و متیو اسپرادلین به نام بچه‌های بد به جهنم می‌روند، کتابی درباره ماجرا های بچه‌ های Wildman و Calloway در مدرسه‌ ای شیطانی رو روایت می کنه. در این فیلم سامی هانرتی، کلبی آرپس، سوفیا تیلور علی، اریکا دالی، متیو فریاس، شان آستین، جینا گرشون، بن برودر، سوفه برادشاو و کامرون دین استوارت به ایفای نقش پرداخته اند.
بن برودر هنرپیشه و کارگردان و نویسنده آمریکایی است. او در فیلم هایی نظیر فیلم Outlaws and Angels 2016 و فیلم بوسه پیش از مرگ1991 نقش آفرینی کرده. برای دانلود فیلم بچه های بد آکادمی کرست ویو به بالای صفحه مراجعه کنید.
سمی هانتری نقش اول فیلم بچه های بد آکادمی کرست ویو هنرپیشه آمریکایی است که تجربه بازی در فیلم هایی چون فیلم سرود کریسمس ۲۰۰۹ و فیلم دزدان دریایی کارائیب 2006 رو در کارنامه خودش داره. او همچنین در سریال 2 Broke Girls و سریال آی کارلی نیز بازی کرده.

 

عملکرد فیلم بچه های بد آکادمی کرست ویو

فیلم Bad Kids of Crestview Academy 2017 در دسته بندی ژانر های راز آلود و مهیج قرار می گیرند. این فیلم بر اساس 10 نقد در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نمره 10 درصد تایید رو گرفته. هرچند کاربران این سایت نمره 96 درصد رو بهش دادن!
یکی از منتقدان آی ام دی بی درمورد این فیلم گفته که بن برودر از اولین تلاشش برای بچه های بد به جهنم می روند درس های ارزشمند زیادی آموخته که این قسمت دوم چیزی خیلی بهتر از قبلی در اومده. فیلمنامه واقعا فشرده و خوب بود که با اجرای خوب بازیگران تکمیل شد. دانلود فیلم Bad Kids of Crestview Academy 2017 به طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم 12 feet deep و فیلم Friend Request پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.