دانلود فیلم
Beatriz at Dinner

2322 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beatriz at Dinner
دانلود فیلم Beatriz at Dinner

خلاصه فیلم Beatriz at dinner 2017

فیلم با زنی شروع می شود که در باتلاق حرا در حال پارو زدن با قایقش است. او در ساحل با یک بز سفید رو به رو می شود. بعد، بئاتریس بلانکو، یک ماساژور، نشان داده می شود که در خانه خود در آلتادنا در میان حیوانات مختلف خود از خواب بیدار می شود. او به یک مرکز درمان سرطان در سانتا مونیکا می رود و در آنجا به بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند با درمان های جامع کمک می کند.
بعد از شیفت کاری، بئاتریس به سمت خانه یک مشتری ثروتمند به نام کتی در نیوپورت بیچ می رود تا قبل از مهمانی شام او را ماساژ دهد. در حین ماساژ، بئاتریس به کتی می گوید که همسایه اش یکی از بز های او را کشته و احساساتی می شود. بعداً، وقتی بئاتریس نمی تواند ماشینش را روشن کند، به کتی می‌گوید که وقتی کارش تموم شه، دوستش برای تعمیر آن می‌آید. کتی از بئاتریس دعوت می کند تا برای مهمانی شام بماند. گرانت، همسر کتی به طور خصوصی نسبت به پیوستن بئاتریس به آنها ابراز نگرانی می کند، زیرا آنها در حال برقراری ارتباطات تجاری مهم هستند، اما او در نهایت تسلیم می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Beatriz At dinner 2017

فیلم بئاتریس در شام (به انگلیسی: Beatriz at Dinner) یک فیلم کمدی و درام محصول کشور آمریکاست که در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی میگل آرتتا بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت ساخته شده است. در این فیلم سلما هایک، جان لیتگو، کانی بریتون، جی دوپلاس، امی لندکر، کلوئه سوینی و دیوید وارشوفسکی ایفای نقش کرده‌ اند. فیلم Beatriz at Dinner اولین نمایش جهانی خودش رو در مراسم فیلم ساندنس در بیست و سوم ژانویه 2017 داشت. این فیلم در ایالات متحده در نهم ژوئن 2017 توسط Roadside Attractions و FilmNation Entertainment و در کشور کانادا در شونزدهم ژوئن 2017 توسط Elevation Pictures اکران شد.
میگل آرتا کارگردان و تهیه کننده است که برای نقش داشتن در ساخت فیلم هایی نظیر فیلم The Good Girl 2002 و فیلم Youth in Revolt 2009 شناخته شد. او برای کارگردانی فیلم Beatriz at dinner 2017 بار ها تحسین و تمجید شد. در چندین مراسم نامزد جایزه شد و تونست در مراسم Imagen Foundation Awards برنده جایزه بهترین کارگردان بشه.
سلما هایک در نقش بئاتریس در شام، بازیگر مدل و تهیه کننده مکزیکی است. او برای بازی در فیلم Frida 2002 نامزد دریافت جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد. او برای هنرنمایی در فیلم فریدا تونست برنده جایزی امی بشه.

 

عملکرد فیلم بئاتریس در شام

فیلم Beatriz at Dinner 2017 بر اساس 132 نقد در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز میانگین نمره 6.5 از ده رو گرفت و همچنین با امتیاز 75 درصد تایید شد. این فیلم در متاکریتیک بر اساس 36 نقد امتیاز 68 از 100 رو به خودش اختصاص داد. که نشون دهنده ارزش خوب دانلود فیلم بئاتریس در شام 2017 و تماشای اونه. اکثر منتقدان به بازی قوی و خوب سلما هایک اشاره کردند و بازی اون رو جزو مهمترین دلایل کشش داستان نشون دادن. ده هزار کاربر وب سایت آی ام دی بی به فیلم بئاتریس در شام نمره شش از ده دادن. منتقد این وب سایت در تحسین از Beatriz at dinner گفته فرد رانده شده یک ماساژ درمان است که با یک خانواده ثروتمند شام می خورد و شاهد صحبت افراد ثروتمند در مورد چیزهای پوچ و گاهی شیطانی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.