دانلود فیلم
Blood Money خون بها

1566 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.4K
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Blood Money
دانلود فیلم Blood Money

خلاصه فیلم Blood Money 2017

در طول یک گشت و گذار آخر هفته در جنگل، سه دوست، ویکتور (الار کولترین)، دوست دختر سابقش لین (ویلا فیتزجرالد) و جف (جیکوب آرتیست)، که مخفیانه با لین خوابیده است، چهار کیسه پر از پول را کشف می کنند. این سه نفر متوجه می شوند که کیف ها متعلق به جنایتکاری به نام میلر (جان کیوزاک) است که به دنبال این پول است.
همانطور که آنها سعی می کنند فرار کنند، جف با یکی از کیف ها درگیر می شود. با میلر که او را به یک جهت می کشاند و لین از رها کردن پول خود داری می کند. در نتیجه، جف بر اثر جراحات مهلکی که در جریان درگیری بهش وارد شده می‌ میرد. در نزدیکی یک آسیاب متروکه، ویکتور از مسیر می افتد و لین پول را در جایی در آسیاب پنهان کرده است. میلر زمانی که لین می خواهد با او مذاکره کند با او روبرو می شود و می گوید که اگر مقداری از پول را به او بدهد، به او خواهد گفت که بقیه کجا پنهان شده است.

 

عوامل ساخت فیلم Blood Money 2017

فیلم خون بها (که به نام دیگر فیلم بدبختی نیز معروف است) یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی لاکی مک کی و نویسندگی جرد باتلر و لارس نوربرگ است. در این فیلم بازیگرانی چون جان کیوزاک، الار کولترین، ویلا فیتزجرالد و جیکوب آرتیست به ایفای نقش پرداخته اند.
جان کیوسک در نقش میلر، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او در فیلم های مشهوری چون فیلم هواپیمای محکومین ۱۹۹۷ و فیلم سرزمین منجمد ۲۰۱۳ بازی کرد. 
الار کولترین در نقش ویکتور، هنرپیشه آمریکایی است که در فیلم هایی چون فیلم Boyhood 2014 و فیلم‌ The circle 2017 ایفای نقش کرده. او برای بازی در فیلم Boyhood بار ها مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و برنده جوایز بسیاری از جمله بهترین بازیگر جوان در مراسم منتخب منتقدان و بهترین تیم بازیگری در مراسم فیلم بستون شدن.
ویلا فیتزجرالد بازیگر آمریکایی است که بیشتر بخاطر نقش اما دووال در سریال Scream شناخته شد. او همچنین در سریال نظم و قانون حضور داشت.

 

عملکرد فیلم خون بها ۲۰۱۷

فیلم Blood Money توسط Saban Films در ایالات متحده در 13 اکتبر 2017 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۸ نقد برای فیلم Blood Money 2017 امتیاز میانگین ۵۰ درصد تایید رو گرفت. این فیلم در متاکریتیک بر اساس نظر ۶ منتقد، میانگین امتیاز ۴۲ از صد رو داره که نشون دهنده بررسی های مختلط و متفاوت است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Blood Money نمره ۴.۵ از ده رو دادن. یکی از کاربران این سایت برای خون بها نوشت: شاید کارگردان در آینده پیشرفت کند. هرچند که بازیگران اون طور که باید کارشون رو انجام ندادن. شخصیت های نامطلوب و فیلمنامه پیش پا افتاده محصول نهایی خوبی رو به عمل نیاوردن. دانلود فیلم Blood Money به هر سلیقه آی پیشنهاد نمیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.