دانلود فیلم
Butterfly Caught پروانه گرفتار شد

1679 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Butterfly Caught
دانلود فیلم Butterfly Caught

خلاصه فیلم Butterfly Caught 2017

سه بازیگر زن مشتاق برای ورود به دنیای پرشور بازیگری در لس آنجلس تلاش می کنند. نائومی در آستانه ستاره شدن است، جو تلاش می کند سرش را بالای آب نگه دارد و السا چهره تازه و نو ظهوری در صحنه نمایش است. از آنجایی که هر زن جوان مجبور می شود با عمیق ترین ترس ها و نا امنی های خود رو به رو شود، همه آن ها متوجه می شوند که تا چه حد برای مبارزه با شکست پیش می روند. وعده هالیوود وسوسه انگیز است، اما وقتی این وعده شکسته بشه چه اتفاق خواهند افتاد؟ وقتی به نقطه شکست خود رانده می شوند، چگونه با آن کنار می آیند؟

 

عوامل ساخت فیلم Butterfly Caught 2017

فیلم Butterfly Caught در ژانر درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مانی رودریگز جونیور ساخته شده. در این فیلم بازیگرانی چون الکس اسگامباتی، جس جاکوبز، ابیگل کلاین نقش آفرینی کرده اند. فیلم Butterfly Caught 2017 نگاهی اجمالی به سمت تاریک نمای روشن هالیوود ارائه می دهد، اغوای شهرت را به نمایش می گذارد و عطش ارتباط را در شهری که استعدادها را روی انگشتانش می چرخاند و جاه طلبی ها را نابود می کند، به تصویر می کشد.
مانی رودریگز جونیور در کل کارنامه هنری اش تنها نویسندگی و کارگردانی فیلم Butterfly Caught 2017 رو داره و به خاطر همین اثر برنده هشت جایزه در مراسم های معتبر سینمایی ای چون مراسم Cape Fear Independent film شد. 
الکس اسگامباتی در نقش نائومی بازیگر و تهیه کننده امریکایی است. او بیشتر برای نقش افرینی در سریال The walking Dead یا همون سریال مردگان متحرک شناخته شد. او همچنین در سریال خون آبی ها ایفای نقش کرد. از فیلم های معروفی که الکس اسگامباتی درشون حضور داره میشه به فیلم Love Simon 2018 و فیلم The immaculate Room 2022 اشاره کرد. او تا به حال برای بازی اش برنده چهار جایزه معتبر سینمایی شده. جس جیکوبز در نقش جو و ابیگل کین در نقش السا بازیگران به نسبت کم کار تری هستند.

 

عملکرد فیلم Butterfly Caught 2017

فیلم Butterfly Caught 2017 در واقع نقد های زیادی دریافت نکرد و کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 4.8 از 10 رو دادن. منتقدی درمورد فیلم نوشت که این فیلم درگیری های درونی سنگین بازیگران مبارز رو به تلخی ای که واقعا هست دنبال می کند و بیننده رو در زمان اتفاقاتی که واقعا مهم است وادار به مکث می کند. دانلود فیلم Butterfly Caught 2017 و تماشای اون درواقع یک یادآوری عالی برای اینه که در مبارزه برای پیشرفت، صرف نظر از هر حرفه ای، حس خود و ارزش های خود را از دست ندهیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.