دانلود فیلم
By Any Means به هر حال

1782 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم By Any Means
دانلود فیلم By Any Means

خلاصه فیلم by any means 2017

داستان در مورد ماجرای دزدیده شدن یک سلبریتی تشنه توجهه، که مردی را به ربودن او متهم می کند. او پس از حضور در یه کلاب شبانه ربوده شده و گروگان گرفته میشه. اما پلیس مشکوک میشه و شروع به پرسیدن سوالاتی می کند که آیا او واقعا به دنبال عدالت است یا اینکه ربوده شدن و عواقب بعدش همه یه بخشی طرح تبلیغاتی و نقشه او برای مشهور تر شدن بوده. آیا او واقعا به دنبال حقش است و یا به دنبال یک داستان و تیتر روی صفحه اول روزنامه ها و مجلات؟

 

عوامل ساخت فیلم By any means 2017

فیلم By Any Means یک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز آمریکایی است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی لیتون اسپنس در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در فیلم By Any Means شاهد بازی بروک برفیت، توماس گیپسون، جاناتان چبان و میشل مانی خواهیم بود. این فیلم اولین نمایش خود را در ایرلند قبل از برگزاری جشنواره های بین المللی فیلم در سراسر جهان در سال 2016 داشت. Gravitas Ventures حقوق پخش فیلم را به دست آورد. که در تاریخ بیست و هفتم ژوئن 2017 به صورت ویدئویی و به صورت دی وی دی منتشر شد.
لیتون اسپنس فیلمبردار و تکنسین آلات فیلمبرداری است که اولین تجربه نویسندگی و کارگردانی خودش رو با فیلم By any Means بدست آورد. او فیلمبرداری فیلم Pride 2014 و فیلم The Ghost Writer 2010 را بر عهده داشته. 
توماس گیپسون در نقش فرانک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در سریال Temptation Island شناخته شد. او همچنین در فیلم Hider in My House 2022 نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد By the means 2017

فیلم By The means برای فرستاده شدن به چندین جشنواره فیلم بین المللی مثل مراسم برمودا و وکسفورد انتخاب شد. این فیلم در جشنواره وکسفورد ۲۰۱۶ برنده بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن برای بازی بروک بورفیت شد. این فیلم همچنین برنده بهترین فیلم بلند بین المللی در جشنواره فیلم لهستان شد. برای دانلود فیلم By the means 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره چهار از ده رو دادن. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز هیچ نقدی برای فیلم By the means نوشته نشد و تنها ده درصد از کاربران گوگل از تماشای فیلم لذت بردند. بازی بازیگران فیلم بیشترین نظر منفی رو از بین مخاطبان گرفت. بینندگان فیلم بر این باورند که بازیگران غیر حرفه ای بازی میکنند و بازی کردنشون کاملا مشخصه. بهرحال قدرت واقعی فیلم در فیلمنامه اونه. خط داستانی By the means شما رو جذب فیلم خواهد کرد. اگه به دنبال تماشای یک داستان جالب هستید که اتفاقا باعث الهام بخشی به یک دزد لهستانی شد دانلود فیلم By the means 2017 انتخاب خوبی میتونه برای شما باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.