دانلود فیلم
Call Me by Your Name مرا به نام خود صدا کن

4563 تعداد بازدید
User 9
10
/
7.44
AnimeList Rating
User 281K
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Call Me by Your Name
دانلود فیلم Call Me by Your Name

خلاصه فیلم Call Me By Your Name 2017

در تابستان 1983، الیو پرلمن، پسر 17 ساله یهودی ایتالیایی فرانسوی، با والدینش در روستا های شمال ایتالیا زندگی می کند. پدر الیو، استاد باستان شناسی، از یک دانشجوی 24 ساله یهودی آمریکایی به نام الیور دعوت می کند تا در تابستان با خانواده زندگی کند و در امور اداری تحصیلی خود کمک کند. الیو، کتاب‌ شناس درون‌ گرا و موسیقی‌ دان، در ابتدا فکر می‌ کند با الیور، که مطمئن و بی‌ خیال به نظر می‌ رسد، شباهت چندانی ندارد. الیو بیشتر تابستان را به خواندن، نواختن پیانو و معاشرت با دوستان دوران کودکی خود، کیارا و مرزیا می گذراند. در طول یک مسابقه والیبال، الیور پشت الیو را لمس می کند اما الیو اهمیتی نمی دهد. با این حال، الیو بعداً با دیدن الیور که در حال تعقیب کیارا است، حسادت می‌کند.
الیو و الیور زمان بیشتری را با هم می گذرانند، به پیاده روی های طولانی در شهر می روند و پدر الیو را در یک سفر باستان شناسی همراهی می کنند. الیو به طور فزاینده ای به سمت الیور کشیده می شود، حتی به اتاق الیور می رود تا لباس او را بو کند. الیو در نهایت احساسات خود را به الیور اعتراف می‌کند و او به او می‌گوید که نمی‌توانند در مورد چنین موضوعاتی صحبت کنند. بعداً در مکانی خلوت، آن دو برای اولین بار یکدیگر را می بوسند. آنها چندین روز صحبت نمی کنند و...

 

عوامل ساخت فیلم Call me by your name 2017

فیلم مرا به نام خود صدا کن (ایتالیایی: Chiamami col tuo nome) یک فیلم در ژانر درام عاشقانه و رمانتیک محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی لوکا گوادانینو ساخته شده است. فیلمنامه آن توسط جیمز آیوری، که یکی از تهیه کنندگانش نیز هست، بر اساس رمانی با همین عنوان اثر آندره آسیمن در سال 2007 نوشته شده است. این فیلم آخرین قسمت از سه گانه موضوعی گوادانینو به نام «هوس» است که پس از «من عشق هستم» (2009) و «آشفتگی بزرگتر» (2015) ساخته شد. در سال 1983 در شمال ایتالیا، فیلم مرا به نام خود صدا کن، داستان رابطه عاشقانه بین یک جوان 17 ساله، الیو پرلمن (تیموتی شالامه) و الیور (آرمی همر)، یک دستیار دانشجوی فارغ التحصیل 24 ساله در Elio است و پدر ساموئل (مایکل استولبارگ) نقش یک استاد باستان شناسی رو ایفا می کند. در این فیلم بازیگرانی همچون امیرا کازار، استر گارل و ویکتور دو بوآس نیز ایفای نقش می کنند. برای دانلود فیلم Call me by your name 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید.
ساخت فیلم در سال 2007 زمانی آغاز شد که تهیه کنندگان پیتر اسپیرز و هوارد روزنمن حقوق رمان آکیمن را انتخاب کردند. Ivory برای کارگردانی مشترک با Guadagnino انتخاب شده بود، اما در سال 2016 کنار رفت. 
تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی تابه حال نامزد دریافت یک جایزه اسکار، سه جایزه بفتا و دو جایزه گلدن گلوب شده. تیموتی شالامی در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Lady bird 2017 ، فیلم Beautiful boy 2018 ، فیلم فیلم زنان کوچک ۲۰۱۹ و فیلم Dune 2021 ایفای نقش کرده.
گوادانینو موسیقی متن فیلم Call me by your name 2017 رو که شامل دو آهنگ اصلی از سوفجان استیونز، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است، بر عهده داشت.

 

عملکرد فیلم مرا به نام خود صدا کن ۲۰۱۷

کمپانی Sony Pictures Classics حقوق توزیع فیلم Call Me by Your Name را قبل از نمایش آن در جشنواره فیلم ساندنس 2017 در 22 ژانویه 2017 به دست آورد. این فیلم در 24 نوامبر 2017 اکران محدود را در ایالات متحده آغاز کرد و در ژانویه اکران عمومی شد. 19، 2018. مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت، به ویژه برای فیلمنامه ایوری، کارگردانی گوادانینو، فیلمبرداری موکدیپروم، و اجرای شالامی و همر. این فیلم تمجید های زیادی از جمله فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری و موسیقی را به خود اختصاص داد. چهار نامزدی در نودمین دوره جوایز اسکار دریافت کرد، از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای تیموتی شالامی 22 ساله (سومین نامزد جوان در این بخش) . فیلم Call me by Your name2017 برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار شد. این فیلمنامه همچنین برنده بیست و سومین جوایز منتخب منتقدان، هفتاد و یکمین جوایز فیلم آکادمی بریتانیا و هفتادمین جوایز انجمن نویسندگان آمریکا شد. فیلم Call me by your name در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۳۶۷ نقد نمره میانگین ۹۴ درصد تایید رو دریافت کرد. کاربران وب سایت Imdb به این فیلم نمره ۷.۸ از ۱۰ رو دادن. دانلود فیلم Call me by your name به طرفداران فیلم عاشقانه ای با حال و هوای ایتالیایی دهه هشتاد میلادی و تماشای زیبایی مناظر پیشنهاد میشه. فیلم Call me by your name  در نهایت موفق به فروش ۴۳ میلیون دلاری شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.