دانلود فیلم
Call of the Wolf غار برفی

1365 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Call of the Wolf
دانلود فیلم Call of the Wolf

خلاصه فیلم Call of the wolf 2017

روزی لستر از خواب بیدار می شود و متوجه میشه که دزدیده شده و در یک کابین برفی گیر افتاده است. همراه با ویویانا، اسیر دیگر، این دو باید از یورش وحشیانه زمستان جان سالم به در ببرند و از آدم رباشان، تک تیراندازی که خود را "گرگ" می نامد، فرار کنند. با وقوع کولاکی که بر سرشان می‌آید، این زوج بازی مرگبار بقا را آغاز می‌ کنند. آیا این زوج راهی از طوفان زمستانی به سوی آزادی خواهند یافت یا کوه به گور یخی آنها تبدیل خواهد شد؟

 

عوامل ساخت فیلم Call of the wolf 2017

فیلم غار برفی در ژانر درام و هیجانی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی آر دی ووماک است. در این فیلم شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون الکساندر ریستیک، سینتیا براوو و میتیو اولیویا هستیم. ماجرای دو ربوده شده و به دام افتاده توسط طوفان زمستانی، این فیلم هیجان انگیز نابودی تدریجی، دو غریبه را دنبال می کند که باید از یک قاتل غریبه پیشی بگیرند.
آر دی ووماک کارگردان، تهیه کننده و ادیتور آمریکایی تا به حال نامزد ۴۱ جایزه از مراسم های معتبر سینمایی شده که ۲۰ تا از اون هارو به خونه برده. او بیشتر بخاطر کارگردانی فیلم های کوتاهی نظیر فیلم Chippy 2016 و فیلم Mimi's Misadventure 2016 به شهرت رسید و نامش شناخته شد. 
الکساندر ریستیک در نقش لستر رو بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم American Dreams 2019 یا همان فیلم رویای آمریکایی می شناسیم.
سینتیا براوو در نقش ویویانا، تهیه کننده و بازیگر و کارگردان است. از بهترین بازی های او میتوان به فیلم The Last Night Inn 2016 و فیلم Actor For Hire 2015 اشاره کرد. او تا به حال نامزد هشت جایزه در مراسم های معتبر سینمایی شده که چهار تای اون هارو به خونه برده.

 

عملکرد فیلم غار برفی 2017

فیلم Call of The wolf 2017 با بودجه 20 هزار دلاری ساخته شد. این فیلم در تاریخ هفتم فوریه سال 2017 پخش شد. این فیلم نقد های بد زیادی دریافت نکرد و اتفاقا اکثرشون مثبت بودن. سرعت کند ماجرای فیلم یکی از نقاط منفی فیلم Call of the wolf بود. دانلود فیلم Call of the wolf 2017 به افرادی که فیلم هایی با فضای ساکت و سرعت پایین رو دوست ندارند پیشنهاد نمیشه.‌ این فیلم اعتقادی به تکیه کردن به جلوه های صوتی دیوونه کننده نداره و از فضای اروم خودش لذت میبره. بازی بازیگر نقش اول قابل تحسینه. فیلمبرداری و فضاسازی جذابیت بصری معرکه ای به فیلم Call of the Wolf 2017 داده. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم نمره ۴.۲ از ده رو دادن ولی بیشتر نقد های این سایت به نکات مثبت توجه کرده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.