دانلود فیلم
Chappaquiddick

2514 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14K
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chappaquiddick
دانلود فیلم Chappaquiddick

خلاصه فیلم chappaquiddick ۲۰۱۷

در ژانویه سال 1969، سناتور تد کندی در مصاحبه ای از او پرسیده شد که چه احساسی دارد که در سایه برادران جان و بابی مرده اش ایستاده است. سپس با پسر عمویش جو گارگان تماس می گیرد و به او می گوید که اتاق هتل در تاکستان مارتا رو برای دختران Boiler room (نام گروه شش نفره از زنان مشاور کندی) که برای کمپین ریاست جمهوری بابی کار می کردن رزرو کند. او به جزیره Chappaquiddick سفر می کند، جایی که با گرگن و پال مارخوم برای مسابقه قایق بادبانی آشنا می شود. پس از باخت، کندی با پنج دوست و شش دختر اتاق دیگ بخار به مهمانی در یک کلبه می رود. کندی با مری جو کپچن مهمانی را ترک می کند. در جاده با یک افسر پلیس رو به رو می شوند که...

 

عوامل ساخت فیلم چپاکودیک ۲۰۱۷

فیلم Chappaquiddick که به عنوان فیلم سناتور ۲۰۱۷ نیز شناخته می شود، یک فیلم در ژانر درام و سیاسی ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جان کوران و نویسندگی تیلور آلن و اندرو لوگان ساخته شده است. در این فیلم جیسون کلارک در نقش سناتور آمریکایی از ماساچوست تد کندی و کیت مارا در نقش مری جو کوپچن بازی می‌کنند و اد هلمز، بروس درن، جیم گافیگان، کلنسی براون و اولیویا ترلبی در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. طرح جزئیات حادثه چپاکودیک در سال 1969، که در آن سهل انگاری کندی باعث یک تصادف اتومبیل شد که منجر به مرگ مسافر 28 ساله او مری جو کوپچن شد که در داخل وسیله نقلیه گیر افتاده بود... فیلمبرداری اصلی فیلم Chappaquiddick 2017 در سپتامبر 2016 در بوستون آغاز شد. این فیلم در ابتدا در بخش ارائه گالا در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در دهم سپتامبر 2017 به نمایش درآمد و در ششم آپریل 2018 توسط استودیو Entertainment در ایالات متحده منتشر شد. 
جیسون کلارک بازیگر استرالیایی است که هم در سینمای استرالیا و هم در هالیوود فعال است. جیسون کلارک در فیلم هایی چون فیلم Lawless 2012، فیلم سقوط کاخ سفید ۲۰۱۳، فیلم ترمیناتور 2015 و فیلم The Aftermath 2019 به ایفای نقش پرداخته. 
کیت مارا در نقش مری جو کوپچن فیلم چپاکودیک 2017، بازیگر اهل آمریکاست. او در فیلم هایی نظیر فیلم Megan Leavey 2017، فیلم مریخی 2015 و سریال خانه پوشالی نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم chappaquiddick 2017

فیلم چپاکودیک به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که شامل تمجید از فیلمنامه متعادل آن و عملکرد کلارک هستند. این فیلم با بودجه 34 میلیون دلاری ساخته و در نهایت تونست 18.3 میلیون دلار در گیشه جهانی به فروش برسه. درحالی که این فیلم برای سرمایه گذارانش یک شکست بود ولی درنهایت شونزدهمین فیلم مستقل پر فروش سال 2018 شد. فیلم Chappaquiddick 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 147 منتقد تونست امتیاز 80 درصد تایید بگیره. برای دانلود فیلم Chappaquiddick به بالای صفحه مراجعه کنید. بیشتر نقد های مثبت به بازی چشم گیر جیسون کلارک اشاره می کند. تاد مک کارتی از هالیوود ریپورتر این فیلم را روشمند ولی فاقد اشتیاق خواند: «احتمالا بسیاری از آمریکایی های زیر 40 سال یا بیشتر نمیدونن نام چاپاکویدیک به چه چیزی اشاره دارد، که ممکن است به خودی خود توجیه محکمی برای ساخت فیلمی درباره آن باشد. اما درام حادثه غم انگیز 18 ژوئیه 1969 نیاز به برخوردی پرانرژی و دقیق تر از آن داشت.» دانلود فیلم Chappaquiddick 2017 و تماشای اون قطعا به طرفداران تاریخ و سیاست پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.