دانلود فیلم
Cries from Syria گریه ها از سوریه

1859 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.1K
10
/
8.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cries from Syria
دانلود فیلم Cries from Syria

خلاصه فیلم گریه ها از سوریه ۲۰۱۷

مستند CRIES FROM SYRIA گزارشی تلخ و جامع از یک درگیری وحشیانه پنج ساله از درون است که از صد ها ساعت فیلم جنگی از فعالان سوری و شهروندان روزنامه نگار و همچنین شهادت کودکان معترض، رهبران انقلاب، انسان ها برای ساختنش استفاده شده است. بازیگران این فیلم مدافعان حقوق، شهروندان عادی و ژنرال های عالی رتبه ارتش که از دولت جدا شده اند. داستان‌ های جمعی آن‌ها فریادی برای جلب توجه و کمک از سوی دنیایی است که کمی واقعیت آن‌ها را درک می‌کند یا درباره اینکه در مورد آن چه باید بکند توافق دارند. مستندی از Evgeny Afineevsky که توسط کارگردان فیلم نامزد اسکار Winter on fire 2015 ساخته شده است.

 

عوامل ساخت فیلم Cries from syria 2017

فیلم Cries from Syria یک فیلم مستند در مورد جنگ داخلی سوریه محصول سال 2017 است. این فیلم به کارگردانی اوگنی افینفسکی است و توسط HBO خریداری شده است. Cries from syria 2017 شامل ویدیو هایی است که توسط سوری‌ ها با مبارزان چریکی، فعالان، روزنامه‌نگاران، سربازان فراری و پناهندگان که برخی از آنها کودک هستند گرفته شده است. کارگردان این مستند، Afineesky در مصاحبه ای گفت: "من سعی کردم داستانی جامع را جمع آوری کنم تا مردم نه تنها از اشتباهات تاریخی درس بگیرند، بلکه بتوانند آنچه را که در دست داریم دوباره ارزیابی کنند."
در دوم نوامبر 2017، آفینفسکی به عنوان بهترین کارگردان در جوایز سالانه فیلم برگزیده منتقدان در نیویورک (که توسط انجمن منتقدان فیلم پخش و انجمن خبرنگاران تلویزیون پخش شد) انتخاب شد. «گریه‌ ها از سوریه» نامزد بهترین مستند، بهترین کارگردانی و بهترین آهنگ در فیلم مستند بودند of (آهنگ «دعاها برای این دنیا» نوشته دایان وارن، و توسط چر همراه با گروه کر کودکان غرب لس آنجلس ضبط شده است). 
اوگنی آفینیفسکی، کارگردان و تهیه کننده اسرائیلی آمریکایی است. او برای ساخت مستند Winter on Fire نامزد جایزه اسکار و نامزد مراسم امی شد. او همچنین ساخت فیلم مستند های دیگری چون فیلم Freedom on fire 2022 و , فیلم Francesco 2020 بر عهده داشته.

 

عملکرد مستند Cries from syria 2017

این فیلم برنده جایزه ارزشمند ترین مستند سینما برای صلح در سال ۲۰۱۸ شد. مستند Cries from syria در جشنواره فیلم ساندنس 2017 به نمایش درآمد. فیلم Cries from syria 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۴ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد تایید رو گرفت. همچنین کاربران این سایت به این مستند نمره ۹۲ از صد رو دادن. متاکریتیک به مستند گریه ها از سوریه نمره ۷۶ رو داد. برای درک بهتر جهنمی که جمعیت زیادی از مردم بخاطر بشار اسد دیوانه ی نسل کشی دانلود فیلم Cries from syria 2017 و تماشای اون لازمه. تماشای این مستند بار ها از طرف منتقدان امری ضروری خوانده شده. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این مستند نمره ۸.۳ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.