دانلود فیلم
Crooked House خانه شوم

2291 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 25K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Crooked House
دانلود فیلم Crooked House

خلاصه فیلم Crooked House 2107

نوه تاجر بزرگ یونانی بریتانیایی ، آریستید لئونیدس ، سوفیا لئونیدز ، بازپرس خصوصی چارلز هایوارد رو در دفترش ملاقات می کنه. او از چارلز می خواهد كه در مورد مرگ آریستید تحقیق كند و گمان می كند كه توسط یك عضو خانواده گسترده و احمقانه آنها به قتل رسیده است. سوفیا خاطر‌ نشان می کند که تزریق منظم انسولین آریستید با قطره چشم او با اسیرین روبرو شده است و باعث حمله قلبی مهلک شده است. سوفیا معتقد است که این امر عمدی بود ، نه تصادفی. چارلز با اکراه این پرونده را بر عهده می گیرد ، تا حدودی به دلیل اینکه او در قاهره یک رابطه عاشقانه کوتاه با او داشت...
در املاک لئونیدز ، چارلز با اعضای مختلف خانواده مصاحبه می کند و برای هر یک از آنها انگیزه پیدا می کند. همه آنها از املاک Aristide به دست می آیند اما همه از نحوه آزار و اذیت ناراحت بودند....

 

عوامل ساخت فیلم خانه شوم 2017

فیلم Crooked House یک فیلم جنایی، معمایی و درام است. این فیلم در سال 2017 به کارگردانی ژیل پاکت-برنر بر اساس رمان آگاتا کریستی در سال 1949 با همین نام ساخته شده است. در این فیلم شاهد هنرنمایی مکس آیرونز در نقش چارلز هایوارد، گلن کلوز در نقش لیدی ادیس ، جیلیان اندرسون و استفانی مارتینی هستیم. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2016 آغاز شد و این فیلم در هفدهم دسامبر 2017 در کانال 5 انگلستان به پخش رسید.
ژیل پاکت برنر کارگردان فرانسوی و فیلمنامه نویس است. او بیشتر برای کارگردانی و نویسندگی فیلم Sarah's Key و فیلم Pretty Things 2001 به شهرت رسید.
مکس آیرونز، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل بریتانیایی است. او فرزند جرمی آیرونز بازیگر معروف انگلیسی است. او در فیلم هایی چون فیلم The host 2013 ، فیلم Woman in gold 2015 و فیلم باشگاه شورش ۲۰۱۴ به ایفای نقش پرداخته. او همچنین در سریال Condor در نقش جو ترنر بازی کرده. 
گلن کلوز بازیگر آمریکایی تبار متولد سال ۱۹۴۷ است که بخاطر هشت بار نامزدی در اسکار بدون برنده شدن رکورد دار است. جالبه بدونین گلن کلوز در بخش دوم سریال تهران نقش مرجان منتظری رو بازی کرد. گلن کلوز برای بازی در فیلم هایی چون فیلم Albert Nobbs 2011، فیلم روابط خطرناک ۱۹۸۸ و فیلم جذابیت خطرناک ۱۹۸۷ نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در اسکار شد.

 

عملکرد فیلم Crooked House 2017

فیلم خانه شوم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۲۵ بررسی انجام شده نمره ۵۶ درصد تایید رو از منتقدان گرفت‌ همچنین سایت متاکریتیک به این فیلم نمره ۵۹ از ۱۰۰ رو داد که نشون دهنده بررسی های مختلط و متوسطه. شخصیت سازی ها اونقدر خاص و متفاوت از همدیگه نبود. فیلمنامه مثل دیگر کار هایی که از آگاتا کریستی ساختن نبود اما بینندگاه این فیلم از تماشای اون پشیمون نشدن. دانلود فیلم Crooked House 2017 برای طرفداران این نویسنده کارآگاهی، معمایی و این ژانر گزینه خوبیه. همچنین دانلود فیلم خانه شوم به کسانی که از دلهره و غیر قابل پیش بینی بودن فیلمنامه لذت میبرن پیشنهاد شده. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم ۶.۳ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.