دانلود فیلم
Dave Made a Maze دیو یک هزارتو ساخت

2049 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8.2K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dave Made a Maze
دانلود فیلم Dave Made a Maze

خلاصه فیلم Dave made a maze 2017

دیو سی ساله، در حالی که دوست دخترش آنی برای آخر هفته جای دیگری است، مشتاقانه روی پروژه هنری بزرگ بعدی خود کار می کند. دیو عادت داره که نمیتونه کاری رو تموم کنه، ظاهراً بیکاره و در آمدش از پول تو جیبی والدینشه که معتقده از او خسته شده اند. او در نهایت به یک پیشرفت دست یافته و شروع به ساختن چیزی می کند و راه خود را ادامه می دهد. وقتی آنی به خانه می آید، از پیدا کردن پروژه دیو شگفت زده می شود: یک قلعه مقوایی کوچک که ظاهراً در داخل بزرگتر است. دیو که با آنی از دریچه‌ هایی که اضافه کرده ارتباط برقرار می‌ کند، به او می‌ گوید وارد پروژه او نشود یا آن را نابود نکند. وقتی آنی نمای بیرونی را تکان می دهد، از صدای فراوان و ماشین آلاتی که در داخل می شنود گیج می شود. آنی با گوردون تماس می گیرد که به همین نتیجه می رسد و او نیز به نوبه خود با چند تن از دوستانشان از جمله لئونارد، برین، گرگ، جین و هری، فیلمساز، همراه با اپراتور و فیلمبردار خود تماس می گیرد. آنها همچنین به طور تصادفی یک دوره گردی (چون او ظاهراً "در مورد مقوا ها چیزی می دونه") و دو گردشگر فلاندری را می آورند. لئونارد برای مدت کوتاهی با نا امیدی از آپارتمان خارج می شود که متوجه می شود خارج شدن و وارد شدن دیگه اونقدر ها هم آسون نیست...

 

عوامل ساخت فیلم دیو یک هزارتو ساخت ۲۰۱۷

فیلم Dave Made a Maze یک فیلم در ژانر کمدی، فانتزی یاخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی بیل واترسون و با بازی نیک تون، میرا روهیت کومبانی، کرستن ونگسنس، استفانی آلین، جیمز اوربانیاک و جان هنیگان است. تمرکز این فیلم بر دیو است که قلعه‌ای مقوایی می‌ سازد که به نحوی ماوراء طبیعی هزار توی کامل پر از تله‌ ها و موجودات مرگبار را در خود جای داده است.
بیل واترسون بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی است که بیشتر برای بازیگری در فیلم American Bistro 2019 و فیلم The missing knife 2016 شناخته شد.  او همچنین در بازی ویدیویی God of war نیز نقش وویس اکتر رو ایفا کرد. او اولین و تنها تجربه کارگردانی خودش رو با فیلم dave Made a maze 2017 موفق رقم زد.
نیک تون در نقش دیو بازیگر، کمدین و موزیسین آمریکایی است. او در فیلم هایی چون فیلم Venom 2018 ، فیلم Extract 2009 و فیلم Knocked up 2007 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم دیو یک هزارتو ساخت ۲۰۱۷

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم Slamdance در 21 ژانویه 2017 به نمایش درآمد و در آنجا جایزه تماشاگران را برای بهترین روایت دریافت کرد. در 18 آگوست 2017 توسط Gravitas Ventures منتشر شد. فیلم Dave made a maze 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۵۷ منقد نمره ۸۶ درصد تایید رو از آن خودش کرد. اجتماع منتقدین این وب سایت می گویند که فیلم دیو هزار تو می سازد یک داستان سرایی خوب رو ارائه میده و سبکی جسورانه رو در ادامه پیش میگیره.بیل واترسون کارگردان این فیلم برای داشتن سبک مبتکرانه در عین تازه کار بودنش تحسین شده. این فیلم در وب سایت متاکریتیک بر اساس ۹ نقد نمره ۶۰ از صد رو گرفت. فیلم Dave made a maze 2017 نامزد دریافت ۲۳ جایزه شد که هفده تای اون هارو تونست به خونه ببره. از جمله بهترین روایت داستان در فستیوال فیلم فلوریدا و فستیوال فیلم Slamdance. 
دانلود فیلم Dave made a maze 2017 به طرفداران فیلم های ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی به شدت پیشنهاد میشه. این فیلم گزینه مناسبی برای پخش در دورهمی های اخر هفته خانوادگیه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.