دانلود فیلم
Dead Again in Tombstone دوباره مردن در سنگ قبر

2124 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.1K
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dead Again in Tombstone
دانلود فیلم Dead Again in Tombstone

خلاصه فیلم Dead Again In Tombstone 2017

گوئررو از سرزمین مردگان باز می گردد تا از یک یادگار دزدیده شده از افتادن به دست گروهی از سربازان محافظت کند که در نهایت باعث جهنم روی زمین می شود.
دست چپ شیطان، گوئررو، سوار بر اسب سیاه خود، پس از وقایع فیلم Dead in Tombstone 2013 به شکار ارواح شرور برای ارباب نا مقدس خود ادامه می دهد. اما مشکل به صورت سه تایی پشت سر هم پیش می‌آید و زمانی که جلاد جهنمی با سرهنگ خطرناک جکسون بومر و نیرو های سابقش در شهر محل تولدش شروع به جنگ می کنن. جنگ در آستان گوئررو است و خانواده‌ اش نیز در خطر جدی قرار دارن، گوئررو باید اطمینان حاصل کند که مجموعه‌ ای باستانی از افسون‌ های تاریک که می‌ توانند جهنم را بر روی زمین آزاد کنند، به دست افراد نادرست نیفتد. این بار مرگ تضمین شده است. اما آیا یک نفر می تواند دو بار بمیرد؟

 

عوامل ساخت فیلم دوباره مردن در سنگ قبر ۲۰۱۷

فیلم Dead Again In tombstone فیلمی در ژانر های اکشن، فانتزی، ترسناک و وسترن است. این فیلم بریتانیایی در سال 2017 به کارگردانی روئل رینه، تهیه کنندگی الین دیسینگر و نویسندگی روئل رینه و اتان وایلی به پخش رسید. 
در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون جان تیرنی در نقش ارمیا، گریک وینستون در نقش کابوی تام استون رییس و دنی ترجو گوئررو دلاکروز به ایفای نقش پرداختند.
جان تیرنی در نقش ارمیا، بازیگری است که برای بازی در فیلم The butterfly Effect 2004، سریال Stargate: Atlantis و سریال The Commish شناخته شد. 
گریک وینستون بازیگر و تهیه کننده اهل آمریکاست. او بیشتر برای فیلم کوتاه های خودش معروفه از جمله فیلم A path to somewhere 2020 و فیلم Gold 2017.
سارا ویلدون بازیگر فیلم های تحسین شده ای چون فیلم February's Dog 2022 و فیلم Togo 2019 است. او برای بازی در فیلم February's Dog 2022 برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل در مراسم Crown Point international film festival شد.

 

عملکرد فیلم Dead Again In tombstone ۲۰۱۷

فیلم Dead Again In tombstone در دوازدهم سپتامبر 2017 اکران شد. این فیلم با رده سنی R به دلیل داشتن صحنه های جنسی و فحاشی داره. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 4.4 از ده دادن. منتقدی در سایت آی ام دی بی توشت فیلم اصلی «مرده در سنگ قبر» مشکلی ندارد، اما با توجه به عشقم به وسترن ها و این که دنی ترژو در حال بازگشت بود، تصمیم گرفتم به این دنباله فرصت بدهم. به احتمال زیاد، مانند من، این دنباله را چند درجه پایین تر از هر چیزی که در مورد فیلم اول فکر می کردید، خواهید یافت. اعتراف می کنم که فیلم در بیشتر موارد بسیار نرم به نظر می رسد، اگر چه برخی از صحنه های داخلی یا به شدت زیر نور هستند یا بیش از حد روشن می شوند، و مقداری خون و گور، جلوه های ویژه بسیار متقاعد کننده وجود دارد. اما فیلمنامه به نوعی آشفته است. تعدادی از نکات داستانی وجود دارد که یا مبهم هستند یا اصلاً توضیحی ندارند و نتیجه این است که این احساس وجود دارد که سازندگان فیلم در حال ساختن چیز هایی هستند که پیش می‌ رفتند. فیلمنامه متأسفانه و ناشیانه ممکن است توضیح دهد که چرا ستاره‌ های دنی ترجو و جیک بوسی به‌ نظر می‌ رسد به جای ارائه خط‌ های خود با قاطعیت و تهدید واقعی، به‌ صورت خودکار بازی می‌ کنند. در مورد سکانس‌ های اکشن، در بهترین حالت به‌ عنوان چیزهای استاندارد دیده می‌شود، نه کارگردانی یا رقص به‌گونه‌ای که توجه شما را جلب کند. اعتراف می کنم که فیلم کسل کننده نیست، اما در عین حال دانلود فیلم Dead Again In tombstone 2017 و تماشای آن کاملا راضی کننده نیست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.