دانلود فیلم
Dragonheart: Battle for the Heartfire قلب دراگون

2132 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.7K
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dragonheart: Battle for the Heartfire
دانلود فیلم Dragonheart: Battle for the Heartfire

خلاصه فیلم Dragonheart battle for the Heartfire 2017

گرت و رونو سالها پس از حاکم شدن صاحب پسری به نام والتر شدند. بعد از اینکه گرت بیشتر وقت خود را صرف کمک به دراگو کرد و رونو پس از مرگ اژدهای پیوند خورده اش مرد، والتر از اژدها نا امید شد و فرار کرد. سال‌ها بعد، همسر والتر دوقلو های برادر با تکه‌ های فلس عجیبی روی بدنشان به دنیا می‌آورد و می‌میرد. والتر آنها را با وجود ظاهرشان بزرگ می کند. بیست سال بعد، پادشاه گرت به مرگ نزدیک می‌ شود و جانشینی در شک و تردید است و والتر هنوز مفقود است. گرت می گذرد، اما دراگو زنده می ماند و یاد می گیرد که اکنون به شخص دیگری وابسته است. دراگو اکنون قلب خود را به ادریک، دوقلو مذکر که قدرت بالایی دارد و از آن به عنوان کلانتری برای خانواده ارل رابرت کول استفاده می کند، بسته است. دراگو با دانستن اینکه والتر پدر ادریک است، ادریک را متقاعد می کند که تاج و تخت گرت را در لوندنویک بگیرد. علیرغم اینکه مردم ادریک را دوست دارند، غرور و بی تجربگی او در انجام وظایف سلطنتی دراگو را آزار می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم قلب دراگون 2017

فیلم Dragonheart: Battle for the Heartfire یک فیلم در ژانر ماجراجویی، فانتزی و اکشن محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی پاتریک سیورسن و نوشته پاتریک رید جانسون و چارلز ادوارد پوگ است. این دومین پیش در آمد مستقیم به فیلم 1996 Dragonheart است و حدود پنجاه سال پس از Dragonheart 3: The Sorcerer's Curse اتفاق می افتد. فیلم قاب اژدها نبرد برای دل آتش ۲۰۱۷ در سیزدهم ژوئن 2017 در نتفلیکس، دی وی دی و بلوری منتشر شد. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون پاتریک استوارت برای صدای دراگو، تام ریس هریس در نقش ادریک، جسمین بلیس بل در نقش مهگان، تاجر تامزین در نقش ملکه رونو و آندره اریکسن در نقش تورگریم هستیم.
پاتریک سیورسن نویسنده و کارگردان و بازیگریه که بیشتر برای نویسندگی آثاری نظیر سریال Kielergata، فیلم Rovdyr 2008، فیلم utkant 2007 و فیلم Exteriors 2011 به شهرت رسیده.
پاتریک استوارت بازیگر انگلیسی است که هفت دهه بازی کرده و افتخارات زیادی از جمله دریافت جوایز بزرگی از جمله جایزه انجمن بازیگران، جایزه امی و جایزه گلدن گلوب در کارنامه خود داره. او همچنین عنوان شوالیه رو از ملکه الیزابت دوم دریافت کرده. پاتریک استوارت در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Logan 2017 و فیلم سری فیلم پیشتازان فضا هنرنمایی کرده. او همچنین در سریال Star trek: The next generation به ایفای نقش پرداخته.
تام ریس هریس بازیگر بیشتر برای بازی در سریال White Lines محصول نتفلیکس به شهرت رسید. او همچنین در سریال Suspicion محصول سال ۲۰۲۲ اپل تی وی نیز هنرنمایی کرده.

 

عملکرد فیلم Dragonheart 2017

فیلم Dragonheart 2017: Battle for the heartfire در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۷ منتشر شد و از کاربران وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۴۹ درصد تایید گرفت. برای دانلود فیلم Dragonheart 2017 باید از قبل بدونیم که با یک فیلم فانتزی پر از هیجان طرفیم. فیلم قلب اژدها از صحنه های اکشن و نبرد های دیدنی پر شده و همزمان احساسات بیننده زو به بازی می گیرد. یک محصول خوب با سک بودجه کم است. این فیلم با اینکه از دیگر فیلم های سری قلب اژدها ضعیف تر عمل کرد اما از کارگردانی‌ خوبی برخورداره. دانلود فیلم Dragonheart 2017 به طرفداران دیگر فیلم های این سری پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۳ از ده دادن‌.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.