دانلود فیلم
Eloise الویز

2225 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4.4K
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Eloise
دانلود فیلم Eloise

خلاصه فیلم Eloise 2017

الویز یک آسایشگاه روانی است که در سال 1982 به خاطر یه آتش سوزی ویران می شود و رها میشه. جیکوب مارتین، یک رانشگر، روزی به امید یافتن گواهی مرگ عمه‌ اش به پناهگاه نفوذ می‌کند که پس از خودکشی پدرش به او ارث بزرگی می‌دهد. او دوست متخلف خود، دل، و متخصص الویز، اسکات را که با خواهر مادرش، پیا همراهی می‌کند، همراه می‌کند تا به او کمک کند تا در هزار توی عظیم پناهگاه از طبقات و راهروهای فرسوده جستجو کند. او متوجه می شود که الویس به خودی خود مرده است...

 

عوامل ساخت فیلم الویز 2017

فیلم Eloise یک فیلم ترسناک و مهیج ساخت کشور آمریکاست. این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی رابرت لگاتو و نویسندگی کریستوفر بورلی است. در این فیلم الیزا دوشکو، رابرت پاتریک، چیس کرافورد، براندون تی جکسون، نیکول فارستر و پی جی بیرن ایفای نقش می کنند. فیلم الویز در سوم فوریه 2017 توسط Vertical Entertainment منتشر شد.
رابرت لگاتو کارگردانی و بیشتر از اون مسئول جلوه های ویژه فیلم های مهمی چون فیلم تایتانیک ۱۹۹۷، فیلم Hugo 2011، فیلم Apollo 13 و فیلم کتاب جنگل ۲۰۱۶ بود. رابرت لگاتو برنده سه جایزه اسکار و دو نامزدی بدون جایزه از این مراسم برای بهترین جلوه های ویژه است. 
رابرت پاتریک در نقش دکتر گریس بازیگر آمریکایی با تجربه است. او برای به تصویر کشیدن شخصیت های شرور و قدرتمند شهرت دارد. رابرت پاتریک در فیلم ترمیناتور 2 نقش آفرینی کرد. او همچنین در فیلم های معروفی چون فیلم جان سخت 1990، سریال Lost و سریال نظم و قانون و سریال مردگان متحرک نقش آفرینی کرده است.  او تا به حال نامزد ده جایزه شد و در نهایت تونست چهار تای اونا رو به خونه ببره. 
الیزا دوشکو بازیگر و مدل اهل امریکا و زاده کشور البانی است. او در فیلم هایی چون فیلم Bring it On 2000 و فیلم Wrong Turn 2003 بازی کرده. از سریال های او میشه به سریال بیگ بنگ تئوری و سریال Dollhouse اشاره برد.

 

عملکرد فیلم الویز 2017

جان دیفور منتقد هالیوود ریپورتر در مورد فیلم Eloise ۲۰۱۷ نوشت که Eloise فیلمی با یک داستان ماوراطبیعه نامنسجم و کش اومدنی است. نیویورک تایمز در توصیف این فیلم اون رو ناتوان با کارکنان بی استعداد نامید. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۹ منتقد نمره ۱۱ درصد تایید رو گرفت. کارکنان این وب سایت به فیلم Eloise 2017 نمره 17 درصد دادن. متاکریتیک به این فیلم 15 درصد تایید دادن. دانلود فیلم Eloise 2017 خیلی پیشنهاد نمیشه مگه اینکه به داستان های این چنینی علاقه زیادی داشته باشید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Eloise نمره 4.5 از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.