دانلود فیلم
Extortion

2099 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8.5K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Extortion
دانلود فیلم Extortion

خلاصه فیلم Extortion 2017

کوین رایلی و خانواده اش در جزیره ای متروک گیر میوفتند. ماهیگیری به نام میگل کابو آنها را پیدا می کند و در ازای بقای خانواده اش یک میلیون دلار درخواست می کند. رایلی می گوید که او آن مقدار پول را ندارد، بنابراین کابو رایلی را دستگیر می کند و او را مجبور می کند تا هر طور که می تواند یک میلیون دلار را به دست آورد.
رایلی می‌تواند با تماس گرفتن از دوستانش پول را به دست آورد، اما زمانی که کابو او را به جزیره بر می‌ گرداند، رایلی را در کابینی به دام می‌ اندازد و قایق را غرق می‌کند. رایلی می‌تواند فرار کند و توسط یک کشتی توریستی در حال عبور نجات می‌یابد، اما نمی‌تواند پلیس محلی را در مورد داستان خود قانع کند، زیرا او نمی‌تواند اسامی قابل تأیید ارائه کند و شواهد به همان اندازه می‌توانند نشان دهند که او به کسی پول پرداخت کرده تا به او کمک کند تا از شر خود خلاص شود...

 

عوامل ساخت فیلم اخاذی ۲۰۱۷

فیلم اخاذی (به انگلیسی: Extortion) یک فیلم در ژانر هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و نویسندگی فیل ولکن ساخته شد. در این فیلم شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون ایون بیلی در نقش کوین رایلی، بتانی جوی لنز در نقش جولی رایلی، برخاد عبدی در نقش میگل کابا، دنی گلاور در نقش پاسبان هاگن و مائوریسیو آلمانی در نقش اندی رایلی هستیم.
فیل ولکن بیشتر بعنوان دستیار کارگردان و نویسنده فعالیت داشته. او برای نوشتن فیلم هایی نظیر فیلم Garbage 2012 فیلم Martyrdom 2018 و فیلم Extortion 2017 به شهرت رسید.
ایان بیلی بازیگر اهل آمریکا است. او از سال ۱۹۷۷ فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در فیلم های تحسین شده ای چون فایت کلاب ۱۹۹۹ نقش آفرینی کرده. او همچنین در سریال جوخه برادران، سریال Ray Donovan و سریال روزی روزگاری به ایفای نقش پرداخته. ایان بیلی در مراسم امی Daytime برای بازی در فیلم Life of the party 2005 برنده جایزه شد.
برخد عبدی در نقش میگل، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است که یک بار برای بازی در فیلم Captain Phillips 2013 نامزد جایزه بهترین اجرای بازیگر نقش مکمل شد. او همچنین برای بازی نقش میوز در فیلم کاپیتان فیلیپ برنده جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل شد. بیتنی جوی لنز در نقش جولی در فیلم Extortion 2017 بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در سریال دکستر یا همون سریال های تلویزیونی چون سریال Dexter، سریال Pearson و سریال Grey's anatomy شناخته شد.

 

عملکرد فیلم اخاذی ۲۰۱۷

منتقدان این فیلم رو فیلمی هیجان انگیزی توصیف کردند که در حین پیشرفت پیچ و تاب های خشنی در خود جای داده بود. دانلود فیلم Extortion 2017 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه. در بعضی مواقع عناصر داستانی بسیار غیرقابل قبولی رو نیز در خود داشت. کارگردانی و نویسندگی فیل ولکن از چیزی که انتظار می رفت بهتر بود و توجه بیننده رو تا اخر فیلم تونست جلب کنه. داستان فیلم Extortion 2017 یک داستان غیرمعمول است. نویسندگان آچار های درخشانی را برای شوک وارد کردن به بیننده استفاده می کنند و لذتی بی نقص به بیننده می دهند. پایان فیلم Extortion 2017 یک پایان واقع گرایانه بود. شخصیت منفی مانند دنی گلوور بیش از حد قابل باور است، به خوبی بازی می‌کند و به خوبی نقشش رو به اجرا در میاره. دانلود فیلم اخاذی ۲۰۱۷ و تماشای اون ارزش صرف وقت رو داره. فیلم Extortion 2017 در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرده اما این فیلم در سایت آی ام دی بی نمره ۶.۲ از ده رو دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.